کد خبر: ۱۴۳۹۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۰۸ تير ۱۳۹۲
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در هیئت رئیسه برای حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور رئیس جمهور منتخب در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان در مجلس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه رئیس مجلس در روزهای نخستین انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب با وی دیدار کرد، بنابراین ما نیز در هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم تا دعوتی از آقای روحانی به مجلس داشته باشیم.

وی در همین زمینه ادامه‌داد: برنامه‌ریزی شده تا بعد از تعطیلات مجلس و در ماه مبارک رمضان با هماهنگی هیات رئیسه، نشست ویژه ای با حضور نمایندگان و رئیس جمهور منتخب در مجلس برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به موضوعات قابل طرح در این نشست، گفت: فراهم شدن زمینه تعامل با دولت یازدهم و نیز رایزنی در مورد کابینه آینده و همین‌طور آشنایی نمایندگان با نقطه نظرات و اهداف دولت آینده، از مهمترین برنامه‌های این نشست در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

دهقان در ادامه اظهارداشت: مهمترین هدف از برگزاری این نشست، تعامل بیشتر بین مجلس نهم با دولت یازدهم است. زیرا در شرایط فعلی کشور برقراری این‌گونه تعاملات بین قوای سه‌گانه باعث پیشبرد بهتر امور می‌شود که امیدوارم با این نشست‌‌های زمینه تعامل با دولت آینده فراهم شود.

وی خاطرنشان‌کرد: مجلس از هیچ تلاشی برای کمک به دولت آینده در پیشرفت کارها دریغ نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها