کد خبر: ۱۴۴۳۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۰۹ تير ۱۳۹۲
مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین:
مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین با اشاره به دیدار وی با احمد شهید گفت: اکثر جنايت‌هاي اين گروهک تروریستی همچون شکنجه، اعدام، زنده به گور کردن بچه‌ها، ازدواج ممنوع، طلاق اجباري، رقص رهايي، نشست ديگ، عمليات جاري، فکس‌نويسي، انواع غسل‌ها، عقيم کردن زنان و دختران، عقد هزاران نفر از دختران در يک شب توسط مسعود رجوی را برای احمد شهید شرح دادم اما این فرد در کمال ناباوری اظهار بی‌اطلاعی کرد.
598: " ثریا عبداللهی" مادر اميراصلان حسن‌زاده اسیر تشکیلات تروریستی منافقین در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد سال‌ها انتظار و اعتراض خود در مقابل پادگان اشرف و جنایت‌های سرکردگان گروهک تروریستی منافقین گفت: شايد شما جوان باشيد و اتفاقات آن روزها را به خاطر نیاورید، اما همين منافق‌ها زماني در ايران شعار مرگ بر آمريکا و آمريکا خونت روي زمين است سرمی‌دادند و يا ژنرال‌هاي آمريکايي را ترور مي‌کردند.

وی اضافه کرد: اگر فيلم بسيار پرمعناي پروانه را که اخیرا از شبکه سوم سیما پخش می‌شد ديده باشید، تمام حرکت‌ها و نيت‌هاي شوم  گروهک تروریستی منافقین را به صورت خلاصه شرح داده شد و هم‌اکنون همین وطن‌فروشان زير پرچم آمريکا پناه گرفته‌اند.

 عبداللهی ادامه داد: هر دولتي که با ايران اسلامی خصومتی دارد، مريم رجوی با آن همگام است، براي فرقه جنایتکار رجوي فرقی نمي‌کند که با کدام دولت‌ها علیه ایران برنامه‌ریزی کند، زماني با دیکتاتور سابق عراق هم‌کاسه بود و حالا دولت آمريکا و اگر نباشد، رژیم غاصب صهیونیستی.

وی اظهارداشت: اين آفتاب‌پرست هرکجا که چرخ روزگار به نفع شخصي خودش و شوهر فراری‌اش چرخيد، به همان طرف خواهد ايستاد، فکر مي‌کنيد دولت آمريکا چه سودي از اين جنایاتکار مي‌برد؟ آيا توسط همين گروهک تروریستی مي‌خواهد با دولت ایران بجنگد؟آمريکا مي‌داند که آزموده را آزمون کردن خطاست، ملت ايران آزمايش خود را درطول این 30 سال پس داده و هم‌اکنون نیز بزرگترين قدرت در جهان شده است، تمام دولت‌ها از قدرت بي‌همتاي ايران اطلاع دارند و مي‌دانند ايران مسکن شيران، دليران و آرامگاه شهيدان است.

وی در خصوص دیدار با اعضای گروهک تروریستی گفت: من اعضاي منافقين را ديدم، در طول این 4 سال از پشت سيم‌خاردارها، چندين بار به صورت دسته‌جمعي با ميلگردهاي تراشيده شده با سنگ‌هاي گداخته در آتش به ما حمله‌ور شده و به بدترين صورت فحاشي مي‌کردند.

وی اضافه کرد: منافقین مادرها و پدرهاي سالخورده را با سنگ نشانه می‌رفتند، چرا که سرکردگان این گروهک تروريستي معتقد بودند خانوادها عامل اصلی نابودی آنها هستند.

عبداللهی  تصریح کرد: اکثر خانواده‌ها فعال بودند، با بلندگوها به صورت شبانه‌روزي جنايت‌هاي اين گروهک تروریستی را فاش و به تمام دنيا ارسال مي‌کردند، من اکثر جداشده‌ها و کساني که ما شاهد فرار آنها بوديم را مي‌شناسم، چه آنهايي که قبل از حضور خانواده‌ها آمدند و چه آنهايي که در زمان استقرار خانواده‌ها فرار کردند.

مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: اتفاقات آن دوره زمان زيادي براي شرح کامل مي‌خواهد، کساني که فرار مي‌کردند به آغوش خانواده‌‌ها مي‌آمدند و واقعا کمک مي‌خواستند.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که تمام جنايت‌هاي اين گروهک تروریستی، از طريق همين افراد جدا شده فاش شد، اين افراد در کنار خانواده شروع به افشاگري جنايت‌هاي پنهاني 30 ساله گروهک تروریستی منافقین کردند و اين حرکت بزرگترين وحشتي بود که در بين ساکنان فرقه رجوي روی داد، من از زحمات و خدمات اين افراد( اعضای جداشده ) واقعا تشکر و قدرداني می‌کنم و هنوز هم با خانواده‌ها هم‌سنگر و همراه هستم.
 
مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین تاکید کرد: اي‌ کاش من هم به آرزوي ديرينه خودم که همان محاکمه مريم و مسعود رجوي به عنوان مفسدين في‌الارض برسم.

عبداللهی درپاسخ به سوال دیگری مبنی  بر اینکه آیا در جلسات بین‌المللی حضور داشتید یا خیر تصریح کرد: اگر منظورتان درباره نمايندگان حقوق بشر و حاميان قوانين حقوق بشر است، ما خانواده‌ها به صورت هيئتي عازم ژنو ‌شديم که بتوانيم در جلسات دفاع حقوق‌بشر شرکت و مشکلات خودمان را مطرح کنیم، در چندين جلسه حضور داشتم و با ده‌ها نماينده حقوق بشر مشکلات خانواده‌هايي که فرزندانشان اسیر گروهک تروریستی منافقین هستند گرفتار شدند را بيان کرديم.

وی افزود: ناگفته نماند، زماني که در لابي‌هاي اين سازمان بوديم، بيشترين توهين‌ها و اهانت‌ها را از ناحيه گروهی تروریستی موسوم به green مي‌شنيديم، و در اکثر مواقع گروهک تروریستی منافقین با آنها  همراه و همگام بود و در قالب چند گروه با یکدیگر ادغام شده بودند؛ سلطنت‌طلب‌ها، کمونيست‌ها، منافقین، مخالفان جمهوري‌اسلامي ایران.

عبداللهی ادامه داد: در بيشتر اين پنل‌ها شرکت مي‌کرديم، چرا که اکثرا فارسي‌زبان بودند و ما به راحتي مي‌توانستيم مشکلاتمان را که  همانا اسيري و گرفتاري عزيزانمان به دست این گروهک تروریستی بود را بيان کنيم.

مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: به‌عنوان يک ايراني از نقض حقوق بشري که بر فرزندانمان و اسيران اعمال شده بود، صحبت ‌کرديم و در اين موقع، به اصطلاح دفاع کنندگان از حقوق بشر به سمت ما حمله‌ور شده و با توهين و اهانت به ما گفتند: شما دروغ مي‌گوييد.

وی ادامه داد: ناقضان حقوق بشر از نقض این قانون در ايران صحبت مي‌کردند و جالب اينجا بود که وقتي مي‌گفتيم ما هم ايراني هستيم و نقض حقوق بشر بر ما خانواده‌هاي ايراني و بر فرزندان گرفتارمان از سوی فرقه جنایتکار رجوي اعمال شده، اعتراض کرده و گفتند: ما از حال حاضر صحبت مي‌کنيم و به گذشته کاري نداريم، مگر مي‌شود در يک آن، نقض حقوق بشر شده و تشخيص داده شود و به سرعت بررسي شود؟ اين مسئله نياز به گذشت زمان ندارد؟

عبداللهی افزود: در تمام اين جلسات، سرکردگان گروهک تروریستی حضور داشتند و این  براي ما واقعا جاي تاسف داشت.

وی اظهار داشت: تمامي هزينه‌هاي برگزاري جلسات و پنل‌ها برعهده مريم رجوی سرکرده جنایتکار منافقین بود، همين مطالب را من از خود نمايندگاني که گروهک منافقين را مي‌شناختند و نمايندگان حقوق بشری که در لابي سازمان‌ملل بودند شنیدم که می‌گفتند: اين جاني‌ها 30 سال است که به برخي از نماينده‌ها پول کلاني مي‌دهند تا در پنل‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران، صحبت کنند، تمام پنل‌ها توسط گروهک منافقين خريداري شده بود و مسعود رجوي سرکرده فراری منافقین در سخنراني خودش گفته بود به تمام ايرانيان فتوي داده‌ام که اين انتخابات بايد تحريم شود،اما بنشينيد تا صبح دولتتان بدمد!

مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین بیان داشت: بعد از این اتفاق‌ها، با احمد شهيد جلسه خصوصي داشتيم‌ و اکثر جنايت‌هاي اين گروهک تروریستی را به طور خلاصه شرح داديم، اظهار بی‌اطلاعی کرد، يا واقعا خبر نداشت يا خودش را به بي‌خبري زده بود؛ از شکنجه، اعدام، زنده به گور کردن بچه‌ها، ازدواج ممنوع، طلاق اجباري، رقص رهايي، نشست ديگ، عمليات جاري، فکس‌نويسي، انواع غسل‌ها، عقيم کردن زنان و دختران، عقد هزاران نفر از دختران در يک شب، جداکردن فرزندان از آغوش مادران و رهايي آنان در کشورهاي بيگانه، دوست‌يابي حرام است، حقوق ممنوع، بيکاري در تمام شبانه روز و خانه مستقل داشتن ممنوع، ارتباط با خانواده ممنوع، تلفن ممنوع، عشق ممنوع، خانواده ام‌‌الفساد است و در آخر تمام صحنه‌هايي که درپادگان اشرف دیده بودیم را در لپ‌تاپ خودم به احمد شهيد نشان دادم، وی  با توجه به رسانه‌هاي پيشرفته امروزي و با توجه به افشاگري‌هاي جداشدگان در کشورهاي اروپايي از جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین اظهار بي‌اطلاعي کرد و تنها کمی متاثر شد.

وی ادامه داد: اگر کسي خواب باشد، بيدار کردنش راحت است، واي بر احوال احمد شهيد که خودش را حامي حقوق بشر مي‌داند و خود را به خواب زده!

عبداللهی اضافه کرد: در پنل‌های ديگری شرکت کرديم، موضوع جلسه در مورد نقض حقوق زنان ايراني بود؛ احمد شهيد در اين جلسه به عنوان پاسخگو به منافقين حضور داشت و بنده حدود 90 بند نقض حقوق زنان و دختران اسير گروهک تروریستی منافقین را نوشته بودم وقتي شروع به خواندن کردم، تمام حاضرين با اعتراض شديد به طرف من حمله‌ور شده و بلندگو را خاموش کردند؛ منشي جلسه يکي از همراهان هميشگي منافقين بود، وی را در لابي ساختمان مذکور مي‌ديدم، تهديدم کرد که اگر ادامه دهي، از برنامه اخراجت مي‌کنيم، طبق معمول سرکردگان این گروهک تروریستی رديف اول نشسته بودند، يکي از اين سرکردگان اعتراض کرد و گفت: اين زن را مي‌شناسم، هرچه مي‌گويد دروغ است! فرزندي هم درپادگان اشرف و يا کمپ ليبرتي ندارد!

ادامه دارد...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها