کد خبر: ۱۴۴۸۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۰ تير ۱۳۹۲
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات اخیر ثابت کرد در انتخابات دوره دهم هیچ تقلب و تخلفی صورت نگرفته بود و کسانی که با دشمنان هم صدا شده و این کلمه واهی را نشر و حشر کردند، تنها خودشان را از ملت جدا کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی بخشایش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شرکت بسیار عظیم ملت غیور و مسلمان و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: با این همه تبلیغ بوق و کرنای دشمنان اسلام بر عدم شرکت ملت عزیز، ذره‌‌ای در اراده آهنین آنان تاثیر نکرد و با هجوم گسترده به سر صندوق‌ها هم رئیس جمهور و هم افراد نامزد شوراها را برگزیدند که باعث به وجود آمدن یک حماسه بزرگ سیاسی شد و بار دیگر مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان مستکبران جهان و منافقان کوردل زدند، طوری که امروز قادر به سخن گفتن نبوده و نیستند.

وی در مورد انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری بیان داشت: این انتخابات آنچنان شفاف و آزاد و در آرامش بسیار خوب و ایده‌آل برگزار شد که حتی کلمه‌ای کوچک هم برای ناکسان جای نگذاشت و باری دیگر رهبری و مردم عزیز پیروز میدان بودند و این انتخابات هیچ بازنده‌ای نداشت و آنهایی هم که زحمت زیادی کشیدند و تنور انتخابات را گرم نگه داشتند نیز پیروز بوده و اجر اخروی را ربودند و این پیروزی برای ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات اخیر ثابت کرد در انتخابات دوره دهم هیچ تقلب و تخلفی صورت نگرفته بود و کسانی که با دشمنان اسلام هم صدا شده بودند و این کلمه واهی را نشر و حشر کردند و خودشان را از ملت جدا کرده و آن بلوا را ساختند اکنون در بدبختی و بیچارگی روزگار خود را می‌گذرانند.

مقدسی درباره تحولات سوریه نیز گفت: ارتش سوریه پیروز میدان است و کمک مستکبران خونخوار و آدمکش به مخالفین مزدور سوریه ره به جایی نخواهند برد، آن روزی که جنگ در سوریه آغاز شد و استکبار جهانی مخصوصا شیطان بزرگ سقوط دولت سوریه را در سر می‌پروراندند بنده در مصاحبه‌ام گفته بودم که سوریه پیروز خواهد شد و بعد از پیروزی آزادی جولان حتمی است و مسلمانان در همان جا جشن و پایکوبی و نماز شکر به جا خواهند آورد و آن عملی است زیرا خداوند چنین وعده‌ای را داده است.

وی در مورد سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در خلیج فارس و 7 تیر افزود: این حادثه یادآور رذالت شیطان بزرگ، باعث شهادت 298 نفر گردید که به خانواده بازماندگان این حادثه تبریک و تسلیت می‌گویم. در روز 7 تیر نیز دست منافقین از آستین مستکبرین بیرون آمد و از بهترین انسان‌ها و در راس آنها آیت‌الله شهید بهشتی در کربلای ایران سرچشمه تهران به شهادت رساندند. نه تنها این انقلاب شکست نخورد بلکه با خون این شهیدان عزیز انقلاب اسلامی با اقتدار و نیرومندتر شد و منافقین ریشه خود را کندند.

مقدسی در مورد ششم تیر 1360 سوء قصد به حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران گفت: این عمل قبیح منافقین یزیدی تبار با حمایت شیطان بزرگ انجام گرفت، خدا را شکر که خداوند منان ایشان را سالم و سلامت نگه داشت و امروز برکات آن را همگان مشاهده می‌کنیم که چگونه جمهوری اسلامی ایران را از بحران‌های بسیار سخت و پرپیچ و خم گذرانده و به ساحل امن رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها