کد خبر: ۱۴۶۱۹۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۱۴ تير ۱۳۹۲
در سومین روز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران با ناداوری حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از روز سه‌ شنبه با حضور 143 بوکسور از 27 کشور آسیا به میزبانی اردن آغاز شده است که شب گذشته (پنج‌شنبه) مشت زنان تیم ملی در شش وزن به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج مسابقاتی که امروز (پنج شنبه) برگزار شد به شرح زیر است:

در وزن 56 کیلوگرم احسان سپهوندی برابر نماینده ژاپن وارد رینگ شد و باخت و حذف شد.

در وزن 60 کیلوگرم محمد ممی‌وند با بوکسور تیم ملی کویت مبارزه کرد و در راند دوم حریفش را ناک‌اوت کرد و به دور دوم رسید.

در وزن 91 کیلوگرم نیز علی مظاهری کاپیتان با تجربه تیم ملی با بوکسور تیم ملی اردن مبارزه کرد و شکست خورد. با توجه به اینکه حریف مظاهری نماینده کشور اردن بود، در حین مسابقه جو سالن مسابقات از دست ماموران امنیتی خارج شد و به ناچار داوران به سود حریف مظاهری قضاوت کردند و کاپیتان تیم ملی از کسب مدال بازماند.

در وزن 91+ کیلوگرم نیز جاسم دلاوری با نماینده تیم ملی چین که قهرمان المپیک پکن و گوانگژو بود مبارزه کرد و با اقتدار پیروز شد.

دلاوری دور اول نماینده کره جنوبی را شکست داده بود.

روز گذشته دو بوکسور تیم ملی در وزن 64 و 69 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

فروتن گل آرا بوکسور وزن 64 کیلوگرم تیم ملی ایران روز گذشته با شکست مقابل حریف قرقیزستانی از دور مسابقات کنار رفت. گل آرا در نخستین دیدار خود بوکسور تیم ملی پاکستان را شکست داده بود.

در وزن 69- کیلوگرم نیز امین قاسمی پور در نخستین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ملی ژاپن رفت و شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات فردا(جمعه) در حالی پیگیری خواهد شد که سجاد محرابی بوکسور تیم ملی ایران در وزن 75- کیلوگرم برای راهیابی به چهار نفر پایانی با نماینده چین تایپه مبارزه خواهد کرد.

محرابی در دور اول این مسابقات نماینده تیم ملی اندونزی را شکست داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها