کد خبر: ۱۴۶۵۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۶ تير ۱۳۹۲
سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران گفت: من از بازیکنانم انتظار دارم و آنها باید بتوانند در لیگ جهانی ۲۰۱۴ برای رسیدن به مرحله نهایی مبارزه کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، خولیو ولاسکو با ابراز خرسندی از حضور در کوبا به خبرگزاری دولتی ACN کوبا گفت: این جزیره از دریای کارائیب همیشه در قلب من جای دارد و من ارزش زیادی برای کوبا قائلم. انقلاب کوبا از افسانه‌های دوران نوجوانی من است. من از حضور در کوبا واقعاً خوشحالم و امیدوارم دوباره و در زمانی که وقت بیشتری دارم به این کشور سفر کنم. متأسفانه هیچ‌وقت برای مسافرت‌های این‌چنینی زمان ندارم.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: دوست دارم با همسرم به کوبا بیایم البته وقتی که با هیچ تیمی قراردادی ندارم تا بتوانیم از حضور در این کشور لذت ببریم.

ولاسکو در مورد بازی تیم‌های ایران و کوبا در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: کوبا مثل ایران، تیم بسیار جوانی دارد با این تفاوت که بازیکنان من تابه‌حال سابقه حضور در لیگ جهانی را نداشته‌اند. آنها در حال یادگیری برای مسابقات سال‌ آینده و تورنمنت‌هایی در این سطح هستند. من فکر می‌کنم شاگردانم با سطح لیگ جهانی، منطبق شده‌ و پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: تیم ملی ایران توانسته پیروزی‌هایی مقابل صربستان، ایتالیا و کوبا به دست آورد اما کوبا فقط به یک پیروزی رسیده است. درست است که کوبا فقط به یک پیروزی در لیگ جهانی رسیده ولی این پیروزی مقابل روسیه، قهرمان المپیک 2012 بوده است.

ولاسکو در پایان گفت: 2 بازی سخت با تیم ملی کوبا برگزار کردیم. برای بازیکنان من خیلی مهم بود که شرایط رقابت در لیگ جهانی را تجربه کنند. من از آنها انتظار دارم و باید بتوانند در لیگ جهانی 2014 برای رسیدن به مرحله نهایی مبارزه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها