کد خبر: ۱۴۷۰۱۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۱۷ تير ۱۳۹۲
فیلم سینمایی «بربال‌های خیال» به کارگردانی فرهاد مهرانفر اواخر هفته گذشته در گیلان به پایان رسید و گروه سازنده تلاش می‌کنند تا فیلم را برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان آماده کنند.

«فرهاد مهرانفر» کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند مراحل پس تولید فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم هفته گذشته با  فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به غار به پایان رسید. و هم اینک مشغول تدوین فیلم هستم.

وی درباره موسیقی و تاثیر آن بر مخاطب گفت: در این فیلم موسیقی بسیار مؤثر خواهد بود و فیلم نیاز به موسیقی دارد که پس از پایان مراحل تدوین درباره موسیقی فیلم تصمیم خواهیم گرفت.

کارگردان فیلم «چریکه هورام» درباره اولین نمایش فیلم توضیح داد: بنا به خواست تهیه‌کننده تلاش می‌کنیم تا در فرصت دو ماهه باقی مانده به جشنواره فیلم کودک و نوجوان فیلم را برای حضور در جشنواره آماده کنیم. اما به شخصه علاقمند هستم فیلم در جشنواره فجر به نمایش درآید.

وی درباره جلوه‌های ویژه بصری فیلم گفت: بخش‌هایی از فیلم نیاز به جلوه‌های ویژه بصری دارد که  با مشاورین و تکنسین‌های متخصص درباره ساخت جلوه‌های ویژه بصری مذاکره می‌کنیم .

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم نزدیک به دو ماه به طول انجامید. 90 درصد فیلمبرداری فیلم در ارتفاعات گیلان انجام شد و ده درصد از فیلم در غاری فیلمبرداری شد که فضای ذهنی شخصیت‌های داستان در آن به تصویر کشیده شد

فیلم  داستان سفر شهودی مردی است که همراه با دخترش در سه روزی که در کما به سر می‌برد و همه اجزاء مفید بدنش را از جمله قلب، کبد و ... را اهدا می کند، است. موضوع فیلم سفر خیالی پدر و دخترش است که هستی خودش را به نوعی بازتعریف می کند.

بنابراین گزارش، فیلم کاری درام تراژیک است که اکثر صحنه‌های آن در فضای شمال کشور فیلمبرداری شد، جغرافیای معینی ندارد.

در این فیلم بهزاد حقیقی (بهرام) ،  رها بدرطالعی (رها). مهدی مخبری (محمود)، سیما محمدزاده ،صحرا خاتون ، مسعود بدرطالعی (مراد) به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده: خزر مهرانفر(براساس ایده اولیه فرهاد مهرانفر)/ کارگردان: فرهاد مهرانفر/ تهیه‌کننده: بهروز رشاد/ مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی/ طراح صحنه : سهیلا فرزاد/ صدابردار: علیرضا دریا دل/دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی ارکیان / مدیر صحنه: رضا دادرس/ دستیار تهیه: زهرا عبداللهی

فرهاد مهرانفر با ساخت آثاری متفاوت چون «قطعه زمستانی»، «چریکه هورام»، «موشک کاغذی» و... در جشنواره‌های مختلف توانست نظر منتقدان و کارشناسان را به خود جلب نماید و جوایز متعددی دریافت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها