کد خبر: ۱۴۷۲۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۸ تير ۱۳۹۲
یکی از رانندگان زحمتکش و امانتدار تاکسی درون شهری قم یک کیف حاوی طلا را به ارزش 80میلیون تومان به صاحبش تحویل نمود .
به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قم گفت: احمد کاظمی راننده تاکسی فعال در ناوگان درون شهری با 12 سال سابقه در مورخ 11تیرماه 92یک کیف حاوی مقداری طلای بجا مانده در تاکسی را به صاحبش برگرداند.
 

اقبالیان با اشاره به اینکه احمد کاظمی یکی از رانندگان تاکسی تحت پوشش سازمان  تاکسیرانی قم می باشد که به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت می نماید؛ اظهار داشت: یک کیف بجا مانده در تاکسی که حاوی هشتاد میلیون تومان طلا بوده را شناسایی و به صاحبش تحویل داد.
وی افزود: لذا به دنبال اين اقدام شايسته و به منظور ارج نهادن به عمل خیر و خداپسندانه این راننده امانتدار،سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم طی مراسمی  با دعوت از ایشان با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر نمود .               
مدير عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسيراني شهرداری قم ضمن تقدير و تشكر از زحمات تاكسيرانان در خدمت رساني به شهروندان گفت: لازمه فعاليت حمل و نقل درون شهري با خودروي تاکسي، دارا بودن خصايص اخلاقي نيک و پسنده است که از جمله خصايص بارز مي توان به امانتدار بودن اشاره نمود که رانندگان  تاكسي شهر قم اين خصيصه مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترين نحو به ارائه خدمات به شهروندان مي پردازند .
اقبالیان افزود: اين رانندگان در طول فعاليت جابجايي مسافرين در سطح شهرهرگونه وسايل بجا مانده در تاکسي را در اسرع وقت به اين سازمان تحويل داده اند تا به  دست صاحبان آنها برسد، که  به همين خاطر از آنان تقدير و  تشکر  مي نمایم.
وی با اشاره به تحویل 2684مورد اشیاء بجا مانده در تاکسی در سال91 اظهار داشت:قیمت تقریبی این اجناس یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد می شود که با مراجعه صاحبان آنها به سازمان تاکسیرانی این اجناس به ایشان تحویل گردیده است.
مديرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسيراني شهرداری قم در پايان ضمن درخواست از شهروندان براي مراقبت از وسايل خود در حين استفاده ازخودروي تاكسي، بيان کرد: اشياء بجا مانده در تاکسي در نزد سازمان تاکسيراني به امانت است و آنها مي توانند با مراجعه به سازمان وسايل گمشده خود را تحويل بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها