کد خبر: ۱۴۷۶۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۹ تير ۱۳۹۲
مهاجم تراکتورسازی گفت: «کریمی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد.»

جام ورزشی؛ جواد کاظمیان آماده آغاز رقابت های لیگ برتر است. رقابتی که هفته اولش با بازی پرسپولیس و تراکتور در اوج حساسیت پی گرفته خواهد شد. حرف های او بعد از قرعه کشی لیگ شنیدنی است. این مصاحبه را بخوانید:

 

* وضعیت تراکتورسازی را در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر چگونه می‌بینی؟

- در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و خدارا شکر از لحاظ بدنی شرایط مان بهتر شده است. اردوهای مناسبی هم در سرعین و تهران برپا کردیم و الان هم تمرینات خود را در تبریز دنبال می کنیم. قرار است تا قبل از لیگ یک دیدار دوستانه هم انجام بدهیم و آن وقت وارد مسابقات لیگ شویم.

 

* در هفته اول هم با پرسپولیس در تهران بازی دارید.

- دیدار با پرسپولیس برای من و همین طور بعضی از بازیکنان نظیر محمد نصرتی و علی کریمی هم خاص خواهد بود. بازی بعد از افطار و زیر نور حال و هوای خاص خودش را دارد و مطمئن هستم رقابت جذابی می شود و ورزشگاه هم پر خواهد شد. البته در این میان سی چهل هزار نفری هم طرفداران تراکتور خواهند بود و بازی جالبی می شود. پرسپولیس تیمی است که در آن بازی کرده بودم و واقعا علاقه مند این رویارویی هستم.

 

* فکر می‌کردی در هفته اول با پرسپولیس روبرو شوید؟

- با بچه ها قبل از این که مسابقات قرعه کشی شود، می گفتیم جالب می شود در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم و همین اتفاق هم افتاد و مشخص شد پیشگوی خوبی هستیم. خودم دوست داشتم در هفته های در میانه های لیگ با پرسپولیس روبرو شویم تا تیم ها دوره آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته بودند. به هر حال قرعه ای بود که نصیب تراکتورسازی شد و خودمان برای مبارزه با سایر تیم ها آماده می کنیم.

 

* خیلی‌ها منتظر حضور علی کریمی هستند. در این مدت عنوان شده بود که احتمال دارد کریمی برابر پرسپولیس بازی نکند. در این باره چه صحبتی داری؟

- کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. این حرف ها شایعه است و خود کریمی انگیزه زیادی دارد جلوی پرسپولیس بازی کند.

 

* تراکتورسازی قرعه دشواری دارد و جالب این که در هفته پایانی با استقلال روبرو خواهد شد؟

- با قرعه سختی مواجه هستیم و بعد از دیدار با پرسپولیس باید دربی تبریز را برگزار کنیم و بعد از آن با دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان روبرو خواهیم شد. در هفته پایانی هم با استقلال بازی خواهیم کرد و امکان دارد تبدیل به فینال لیگ هم شود!

 

* داستان چک پرسپولیس به کجا کشید؟

- این چک دست من است و پیگیر این قضیه هستم. آقای شیرینی هم آماده باشد که می خواهم به تهران بیایم تا به حقم برسم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها