کد خبر: ۱۴۷۷۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۰ تير ۱۳۹۲
حتی جذب ادر لوسیانوی برزیلی نیز نتوانسته نگرانی‌های هواداران متعصب صنعت مس را در قبال وضعیت نگران کننده این تیم در خط دفاع و میانه میدان رفع کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر چهارشنبه در ادامه تمرینات تیم فوتبال مس کرمان وقتی تقوی سرمربی مس خود را آماده حضور در زمین تمرین دانشکده شهید چمران شهر کرمان می‌کرد، عده‌ای از هواداران متعصب مس با حضور در مسیر عبور وی این مربی نه چندان محبوب مس را احاطه کرده و نحوه یارگیری مسئولان مس را در این فصل از مسابقات به باد انتقاد گرفتند.

در این بین مجتبی تقوی نیز با استفاده از کلمات و ارائه پاره‌ای از توضیحات نگرانی‌های هواداران را بی‌مورد دانست و به آنان قول داد تا وضعیت طی روزهای باقیمانده از نقل و انتقالات سمت و سوی مطابق میل آنها را پیدا می‌کند.

اما پس از این گفت‌و‌گوی چند دقیقه‌ای تمرینات مس آغاز شد، ناگهان بگو مگوی دیگری در بین هواداران مس ایجاد شد، چرا حمید فتحی بازیکن سابق و سال‌های نه چندان دور مس با لباس شخص و از کنار زمین پیگیر تمرینات تیم است.

چرا نادر فتحی‌اللهی برای چند‌ روز متوالی و از کنار زمین چمن تمرینات تیم را دنبال می‌کند، گویا از قرار معلوم پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و مسائل و اتفاقات پیرامون قرار‌داد بستن و یا نبستن باشگاه با هادی شکوری‌، مسئولان باشگاه در خرید علی احمدی مدافع کرمانی سپاهان نیز توفیقی نداشته‌اند و با توجه به خالی بودن دو جای دیگر در سهمیه لیگ برتری تلاش‌های آنها تنها و تنها خرید سه بازیکن و مدافع را از لیگ دسته اول و تیم نفت مسجد سلیمان به دنبال داشته است.

این اقدام اساس و پایه تنش‌های روز گذشته تمرینات مس در کرمان بود در حالی که همگان تصور می‌کردند تا با حضور حمید فتحی و نادر فتحی‌اللهی نگرانی‌های موجود در خط دفاع مس کاهش پیدا می‌کند‌، تمرین نکردن این دو بازیکن ‌در کنار سایر نفرات تیم و حضور بازیکنانی کم تجربه و بدون سابقه بازی در لیگ برتر در پست حساس و تعیین کننده دفاع میانی نگرانی‌های هواداران نارنجی را تشدید کرد.

فارغ از همه مسائل، این روزها می‌توان موجی از نگرانی و اضطراب را در چهره هواداران و لیدرهای متعصب مس دید، گویی همه اینها مطالباتی را دنبال می‌کنند، مطالباتی که از جنس پول و مادیات نیست، مطالباتی که در تیم بستن و نحوه آماده‌سازی تیم خلاصه می‌شود.

همه این ‌هواداران تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم سربلندی نام بزرگ و بلند آوازه مس و کرمان است، پس از این بگو مگو‌ها بود که بار دیگر شور دیگری در‌ هواداران حاضر در تمرین مس‌ به راه افتاد‌، شوری از جنس آتش، همچون شعله‌ای که در خرمن افتاده باشد، این بار نیز شعارهای معترضانه آغاز شد.

" تقوی یادت باشه، فتحی باید باشه" و شعارهایی از جنس حیا کن و رها کن و در این بین همه بازیکنان نگاه خود را به کناره زمین معطوف کرده بودند به پشت فنس‌ها به جایی که تیفوسی‌های مس با سر دادن شعارهای خود خواستار کناره‌گیری شهبازی و تقوی از مس شده بودند.

در این بین شعارهای هواداران سمت و سوی دیگری یافت، این بار هواداران مس از کرمانی‌های حاضر در کنار شهبازی و تقوی خواستند تا از تیم جدا شوند.

مهدی محمدی مربی بومی مس با شنیدن فریاد‌ها و اعتراض‌های مکرر لیدرها تمرین تیم را نیمه کاره رها کرد و برای حفظ وجاهت در کرمان به ندای هواداران مس پاسخ داد.

این اقدام محمدی از نگاه هواداران مس ستودنی و قابل احترام بود چرا که آنها اعتقاد داشتند، ادامه همکاری محمدی با سکان‌داران فعلی باشگاه امکان رخداد هر اتفاق ناخوشایندی را برای وی در کرمان به دنبال دارد.

ترک تمرینات تیم توسط مهدی محمدی را می‌توان پلان جالب توجه تمرینات روز گذشته مس ارزیابی کرد، لحظه‌ای که این مربی از زمین تمرین خارج شد، موجی از شادی و هلهله در بین هواداران مس به راه افتاد، همه آنها از اینکه بالاخره یکی از مسئولان تیم به نقد و خواسته آنها احترام گذاشته سر از پا نمی‌شناختند و یک صدا این مربی بومی را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند.

با توجه به اتفاقات روز گذشته تمرینات مس و غیبت پر حرف و حدیث کهندل سرپرست مس در تمرینات، می‌توان از هم‌اکنون سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برای باشگاه مس و حواشی پیرامون آن یکی از سوژه‌های خبری ارزیابی کرد.

جذب بازیکنان ناشناس و درجه چندم فوتبال کشور و جدایی 14 بازیکن از تیم فصل گذشته مس نگرانی‌هایی را در مورد تیم فوتبال صنعت مس در لیگ سیزدهم تشدید کرده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها