کد خبر: ۱۴۷۸۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۰ تير ۱۳۹۲
در حالی که زمان زیادی به پایان نقل و انتقالات فوتبال ایران باقی نمانده است، اتفاقات روز گذشته تمرین مس نشان داد که اقدامات باشگاه در جذب بازیکن نتوانسته هواداران را راضی کند.
سعید قرایی:در حالی قرار بود روز گذشته تکلیف خط دفاع مس مشخص شود، حضور دو مدافع لیگ یکی در تمرینات مس که چهره های شناخته شده ای نبودند، موجب شد عصبانیت هواداران حاضر در این تمرین را به اوج خودش برساند.آنها با بدترین شعارها نسبت به شهبازی مدیر عامل و تقوی سرمربی تیم واکنش نشان دادند. شدت این شعارها به حدی بود که مهدی محمدی مربی تیم مس پس از بیست دقیقه از شروع تمرینات زمین چمن را ترک کرد و دیگر به تمرین برنگشت!
در پایان این ادینهو بود که با فراخواندن بخشی از هواداران معترض با چند جمله فارسی دست و پا شکسته از آن ها خواست تا شروع مسابقات صبر کنند و تیم را تشویق کنند که تماشاگران شاکی نیز پس از این درخواست ادینهو سکوت کردند. با این همه، اتفاقات روز گذشته تمرین مس نشان داد که حاشیه ها برای این تیم در اوج خود قرار دارد و عدم توفیق مدیران باشگاه در جذب مدافعان خوب، آن هم پس از جدایی شکوری و ایمانی در حالی که زمان زیادی به پایان موعد انتقالات باقی نمانده است، موجب شده است که اوضاع مس پیش از شروع بازی ها خیلی روی آرامش نداشته باشد.
همچنین برخی از هواداران مس نیز معتقدند که بازیکنان جدید این تیم در حدی نیستند که توقعات آن ها را برآورده کنند. زمان نقل و انقالات فوتبال ایران در حالی دارد به پایان می رسد که تکلیف دفاع میانی مس هنوز به درستی روشن نشده است و حالا که زمان برای باشگاه تمام شده است، آن ها تنها امیدوارند که مسئله بازگشت خلیل زاده به مس مهیا شود و یا اینکه نادر احمدی را در نهایت به تیم خود جذب کنند.ظاهرا قرار نیست تیم مس در آرامش به پیشواز بازی های لیگ برتر برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها