کد خبر: ۱۴۷۸۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۲۰ تير ۱۳۹۲
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ریاست حداد عادل بر مجلس هفتم، گفت: حداد عادل در دوره هفتم که عهده‌دار ریاست مجلس بود، به خوبی توانست مجلس و فراکسیون اصولگرایان را اداره کند و این، سابقه درخشانی در زندگی سیاسی وی محسوب می‌شود.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم،  عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ابعاد شخصیتی، اجتماعی و فرهنگی حدادعادل، گفت: بنده معتقدم که حداد عادل به طور قطع دارای یک شخصیت فرهنگی است که توانسته سابقه درخشانی نیز در این عرصه از خود به جای بگذارد.

وی در همین زمینه ادامه‌ داد: سابقه فعالیت فرهنگی حداد عادل نسبت به بقیه مسائل ارجح است، اما وی در مسائل اقتصادی و سیاسی هم مانند سایر امور مسلط و مطلع است و باید از ظرفیت‌های وی در تمامی عرصه‌ها استفاده شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در ادامه به سابقه ریاست حداد عادل در مجلس هفتم اشاره و تأکید کرد: حداد عادل در مجلس هفتم مسئولیت خطیر ریاست مجلس را بر عهده داشت و دلیل خطیر بودن این مسئولیت هم این بود که آن دوره از مجلس با دو دولت خاتمی و احمدی‌نژاد همزمان شده بود.

مصری افزود: حداد عادل در دوره هفتم که عهده‌دار ریاست مجلس بود، به خوبی توانست مجلس و فراکسیون اصولگرایان را اداره کند و این، سابقه درخشانی در زندگی سیاسی وی محسوب می‌شود.

 وی در ادامه اظهارداشت: حداد عادل  اصولا دارای شخصیت دوست‌داشتنی بوده و از نیروهای متدین، معتقد و قابل اطمینان انقلاب و نظام است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه حداد عادل دارای سوابق متعددی در عرصه علم، آموزش و فرهنگ است، به ضرورت حضور وی در مجلس اشاره کرد و گفت: معتقدم که ضرورت حضور حداد عادل در مجلس به خصوص در دوره کنونی، بیش از از هر زمان دیگری احساس می‌شود، البته وی سابقه علمی، آموزشی و فرهنگی خوبی نیز دارد که باید در کنار سایر فعالیت‌ها، از تجربیاتش استفاده شود.

مصری تصریح‌کرد: حداد عادل در همه صحنه‌های فرهنگی حضوری مؤثر و مفید داشته است.

وی در ادامه به شعار تقوا و تدبیر که از سوی حداد عادل در انتخابات ریاست جمهوری طرح شد و تطبیق آن با خصوصیات اخلاقی‌اش اشاره کرد و افزود: به اعتقاد بنده تقوا یک موضوع کیفی است و قابل اندازه‌گیری نیست. بنده هیچ‌گاه در تصمیم‌گیری‌ها و سخنان حداد ندیدم که خلاف آن چیزی را مطرح کند که ناخوشایند خداوند باشد و این موضوع، تقوا به معنی واقعی کلمه را معنی می‌کند.

سخنگیو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان‌کرد: به اعتقاد بنده حداد عادل مردی پرهیزگار و متقی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها