کد خبر: ۱۴۸۲۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۳ تير ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، ایران فردا نوشت: سایت 19 دی قم وابسته به روزنامه 19 دی اخیراً درستون یادداشت خود اقدام به درج مقاله ای با عنوان "از امامان جمعه افراط گرا تا امامان جمعه مردم محور" نموده است که در آن صراحتاً با نام بردن از آیات عظام جنتی، سید احمد خاتمی و علم الهدی ائمه جمعه محترم تهران ومشهد آنها را افراط گرا نامیده و در مقابل آقای هاشمی رفسنجانی را امام جمعه ای مردم محور نامیده که باید به سنگر امامت جمعه برگردد.

 مقاله مذکور به قلم حسن فاتحی وبلاگ نویسی است که سایت 19 دی بارها از تحلیلهای شاذ وی بهره برده است. نویسنده مقاله از ابتدا با تصویرسازی سیاه و غیر واقعی از نماز جمعه سالهای اخیر نوشته است: "چندسالی است که متاسفانه برخی ازتریبونهای امانتی نمازجمعه که می‌بایست درخدمت نظام اسلامی، انتظار سازنده واخلاق محوری درجهت معرفی مدل پرجاذبه حکومت اسلامی برای جهانیان علاقه مند بوده باشد،درخدمت جریانی سطحی گرا والبته باظاهرافراط وعوامفریبانه قرارگرفته است."

لازم است که جهت مقابله با جریان ضد روحانیت در رسانه هایی که تمایل بسیاری برای حرکت کردن بین جریان حق و باطل را دارند مسئولین نظارت بر مطبوعات نسبت به انتشار این گونه سیاه نوشته ها در رسانه های عمومی کشور برخورد قاطعی داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
باسلام
اولا که توهین نبوده است بلکه نقد بوده است ثانیا اینکه چرا سایتهای زنجیره ای جیره خوار مثل شما الهاست که آیت اله...هاشمی رفسنجانی راترور شخصیتی می نمائید؟
مگرایشان ازائمه جمعه پیش کسوت ومورداحترام مردم نبوده اند؟
مگرایشان ازروحانیان اصیل انقلابی نبوده اند؟
پاسخ
حسن فاتحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
بسمه تعالی
من فقط چندتا سوال ازدوستان دارم:
چراشما همیشه خودرامحق ودیگران را باطل می پندارید؟
آیا همین غوغا سالاریهای شما نبود که احمدی نژاد را باآن شاخصه های که داشت ! مسلط برمقدرات مردم نمود؟
شما چطور ولایت مداری هستید که خودتان علنی به شخصیتهای مورداحترام مردم توهین می نمائید ولی وقتی شهروندی خواست به مریدان شما نقد کند برداشت توهین می نمائید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها