کد خبر: ۱۵۰۰۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۹ تير ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: «من از اول با اين هوادار بحثي نداشتم اما حرفي به من زد که نتوانستم جلوي خشمم را بگيرم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حنيف عمران‌زاده يکي از شوخ‌طبع‌ترين بازيکنان استقلال به شمار مي‌رود. مدافع بلند قامت اين تيم که به علت جثه بزرگش به بچه غول معروف است از حاشيه‌هاي فراواني برخوردار است هرچند خصوصيات اخلاقي عمران‌زاده طوري است که او را از بقيه بازيکنان متمايز کرده است و همه اين رفتارها را به حساب شوخ‌طبعي‌اش مي‌گذارند.


اما در تمرين دوشنبه عصر اتفاقي افتاد که کم مانده بود به درگيري فيزيکي عمران‌زاده با يک هوادار منجر شود. جريان از اين قرار بود که وقتي حنيف وارد محل تمرين شد يکي از هواداران به سمت او رفت و خواست تا با بازيکن عکس بگيرد اما حنيف خطاب به آن هوادار گفت: «‌الان لباس شخصي تنم است، اجازه بدهيد بعد از پايان تمرين با لباس ورزشي مي‌آيم و عکس مي‌گيرم.»


اما اين جمله عمران‌زاده چندان به مذاق هوادار استقلال خوش نيامد و حرفي را زد که باعث ناراحتي بيش از حد حنيف شد به طوري که او به سمت اين هوادار شاکي حمله کرد! اين قضيه با پادرمياني بازيکنان ختم به خير شد.


عمران‌زاده در اين خصوص گفت: «من از اول با اين هوادار بحثي نداشتم اما حرفي به من زد که نتوانستم جلوي خشمم را بگيرم.»


به عمران‌زاده گفتيم مگر اين هوادار به تو چه گفت. ‌او جواب داد: «به من گفت که به تو مي‌گويند بچه‌غول؟ تو بچه‌ شغال هم نيستي، با شنيدن اين حرف عصباني شده و به سمت هوادار فوق رفتم تا نشان بدهم بچه شغال هستم يا خير؟»


عمران‌زاده افزود: «من مي‌خواستم با آن طرفدار عکس بگيرم اما او فقط جروبحث کرد و اصرار داشت تا با لباس شخصي عکس بگيرم، هر چقدر توضيح دادم باشگاه اجازه چنين کاري نمي‌دهد او باور نکرد.»


عمران‌زاده درخصوص مشکل مالي توضيح داد: «متاسفانه هنوز چکي که مدت‌ها پيش از اسپانسر تيم دريافت کردم نقد نشده و من بايد اول مرداد طبق قولي که به طلبکارانم داده‌ام به آنها پول بدهم. البته اميدوار هستم که اين مشکل هرچه زودتر حل شود. آقايان قلعه‌نويي، فتح‌اله‌زاده و اميري در جريان مشکل من هستند و مي‌خواهم هرچه زودتر ديداري با مديرعامل باشگاه داشته باشم.»


عمران‌زاده افزود:‌ «به قدري بدهي دارم که اين قضيه خواب و خوراک را از من گرفته است. حتي در تمرين تمرکز ندارم و منتظرم تا اسپانسر صدرا به وعده وعيدش عمل کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها