کد خبر: ۱۵۰۱۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۹ تير ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد، نظر به تصمیم ریاست و دبیر علمی دبیرخانه دائمی قطعنامه 598، زمان برگزاری همایش "دولت و جنگ" که چهارمین همایش از سلسله همایش های این دبیرخانه می باشد، به دلیل همزمانی 27 تیرماه (سالگرد پذیرش قطعنامه 598) با ماه مبارک رمضان‌ به تعویق افتاد تا به این ترتیب زمان بیشتری برای دریافت مقالات و برگزاری مناسب‌تر این همایش در اختیار داشته باشد.

دبیر اجرایی "همایش دولت و جنگ" با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ایام منتهی به تاریخ برگزاری این همایش و ضرورت هماهنگی با نهادها و دستگاه های مربوطه، ترجیح دادیم زمان بیشتری برای ارائه مقالات در اختیار علاقه مندان قرار داده و البته مسئولان برگزارکننده نیز زمان بیشتری برای سامان‌دهی هرچه بهتر این همایش در اختیار داشته باشند.

محمد حسن رضائی ادامه داد: همچنین با توجه به مقارنت 27 تیرماه (سالگرد پذیرش قطعنامه 598) با ماه مبارک رمضان‌ و نظر به تصمیم ریاست و دبیر علمی دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 چهارمین همایش ملی این دبیرخانه ، با عنوان " دولت و جنگ " زمان برگزاری این همایش از 27 تیرماه به هفته دفاع مقدس (مهرماه) سال جاری موکول گردید.

دبیر اجرائی دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 افزود: پس از اعلام رسمی فراخوان مقالات در اسفندماه سال گذشته، دو نشست خبری دبیر علمی همایش جناب حجت الاسلام دکتر محمد مهدی بهداروند با اصحاب رسانه انجام گرفته و تاکنون بیش از 80 اثر علمی به این دبیرخانه ارسال گردیده که به نسبت سال های گذشته استقبال بهتری صورت گرفته است و این تغییر زمانی به شرکت‌کنندگان و مسئولین دبیرخانه همایش این فرصت را می‌دهد که با آمادگی بیشتری در همایش ملی "دولت و جنگ" حضور داشته باشند.

هادی مرادپیری رییس دبیرخانه، حجت الاسلام محمد مهدی بهداروند دبیر علمی و محمد حسن رضائی دبیر اجرائی همایش ملی "دولت و جنگ" می باشند.

همایش ملی "دولت و جنگ" چهارمین همایش از سلسله همایش های دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و موسسه مطالعات فرهنگی مستشهدین وصال به بررسی (نقش و عملکرد نظام اجرائی کشور در هشت سال دفاع مقدس) با حضور اندیشمندان و نخبگان حوزه و دانشگاه و مسئولین کشوری و لشکری می پردازد، در هفته دفاع مقدس (مهرماه امسال) در قم برگزار خواهد شد.

رونمایی از دو کتاب ارزنده «علل پایان جنگ» گفتار پژوهی و تاریخ شفاهی پذیرش قطعنامه 598 از مسئولین سیاسی و نظامی دوران دفاع مقدس و «پایان جنگ، چرائی و چگونگی » مجموعه مقالات برگزیده ارائه شده به دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 و همچنین کتابنامه و نرم افزار معرفی دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 از برنامه های همایش ملی "دولت و جنگ" می باشد.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در این همایش ملی جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت محصولات این دبیرخانه می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.598news.com مراجعه و یا به نشانی قم، خیابان معلم، پلاک 42، دبیرخانه دائمی قطعنامه 598 مراجعه و یا با شماره تلفن 37833078 - 025 تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها