کد خبر: ۱۵۰۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۱ تير ۱۳۹۲
وزیر ورزش و جوانان ایران می‌گوید طبق اساسنامه به مدا‌ل‌آوران ورزش ناشنوایان و پیوند اعضا در المپیک و مسابقات جهانی پاداش تعلق می‌گیرد. او همچنین در تازه‌ترین اظهار نظر خود درباره تغییرات هیات مدیره استقلال و پرسپولیس می‌گوید این تغییرات بسیار ساده و برایش کم اهمیت بوده است!

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، محمد عباسی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان و پیوند اعضا به المپیک و مسابقات جهانی اظهار داشت: این مسابقات در پیش رو است و امیدوارم در این رشته‌ها هم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. در تمام ورزش ایران استعدادها و پتانسیل‌های خوبی وجود دارد و این موضوع در ورزش ناشنوایان هم دیده می‌شود؛ ورزشی که بسیار هم فعال است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان به ورزش ناشنوایان و بیماری‌های خاص توجه ویژه‌ای داشته است، یادآور شد: هر کاری که از دستمان بر م ی‌آمده است برای این ورزش انجام داده‌ایم. حالا هم سعی می‌کنیم به ورزشکارانی که در المپیک و مسابقات جهانی مدال کسب می‌کنند طبق اساسنامه پاداش بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اینکه رییس جمهور هم حمایتش را از ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص اعلام کرده است، درباره دلیل غیبت محمود احمدی‌نژاد در مراسم بدرقه این کاروان خاطرنشان کرد: رییس جمهور پس از بازگشت از سفر عراق دچار کسالت شده‌اند و همچنین مشغله کاری زیاد او در این روزها دلیل غیبت او بود. مطمئن باشید رییس جمهور ورزشکاران را فراموش نکرده است و همیشه به عنوان یک حامی در کنار آنها خواهد بود.

عباسی در ادامه گفت: ما در مسابقات المپیک و پارالمپیک اهمیت دعاهای مردم را دیدم و همیشه نقش حمایتی مردم از ورزشکاران زیاد بوده است. نتایج المپیک و پارالمپیک شور و هیجان خوبی در میان مردم ما ایجاد کرد. در پارالمپیک نشان دادیم که در ورزش هم محدودیت‌ها را کنار زده ایم. ما در حالی به این رشد در ورزش رسیده‌ایم که مشکلات خارجی و حسادت و نادانی‌های داخلی پیش روی ما بوده‌اند!

تغییرات هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای پایانی کار دولت مثل روزهای گذشته پای ثابت سئوالات خبرنگاران از وزیر ورزش و جوانان بود. عباسی در این خصوص تصریح کرد: ما از یکسال و نیم پیش این تغییرات را در نظر گرفته بودیم. جالب اینکه هر چقدر این مسئله برای ما کم اهمیت بود برای رسانه‌ها اهمیت زیادی داشت. به هر حال این تغییرات بسیار ساده است.

وی با بیان اینکه همیشه از تغییرات مثبت در ورزش حمایت می کند، خاطرنشان کرد: خیلی از دشمنان نمی‌خواستند ما در ورزش موفق عمل کنیم اما ملت ایران همیشه پشتوانه ما بود و توانستیم سربلند از مسابقات مختلف بیرون بیاییم. از مردم می‌خواهم در این ماه رمضان ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص ما را نیز دعا کنند.

مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص یکشنبه شب در هتل المپیک برگزار شد. قرار بود محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران و محمد رضا رحیمی معاون اول وی در این مراسم حاضر شوند ولی این اتفاق رخ نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها