کد خبر: ۱۵۱۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
دستگیری فروشنده مواد روان‌گردان
ساوه- خبرنگار کیهان: در پی گزارش‌های مردمی پیرامون توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های ساوه توسط فروشنده حرفه‌ای مواد روان‌گردان، وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پس از چند روز دستگیر شد. وی هنگام دستگیری 308 گرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان همراه خود داشت.
مهار آتش‌سوزی
ایرنا- پاوه: در پی آتش‌سوزی مراتع در روستاهای هیروی و بله‌بزان نیروهای منابع طبیعی به همراه نیروهای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های همجوار، نظامی و انتظامی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و نیروهای مردمی به منطقه اعزام و آتش را مهار کردند. علت وقوع این حادثه مشخص نشده است.
شعبه بانک در آتش سوخت
فارس- شهرستان دشتی: شامگاه یکشنبه به دلیل آنچه اتصالی برق اعلام شد شعبه ساختمان بانک مسکن خورموج طعمه حریق شد. نیروهای آتش‌نشانی پس از حدود 4 ساعت موفق به مهار آتش‌سوزی شدند. آتش‌سوزی در قسمت بایگانی بانک رخ داده، و میزان خسارت وارده به بانک هنوز مشخص نیست.
کشف لوازم خانگی قاچاق
قزوین: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قزوین گفت: ماموران انتظامی این استان با اجرای طرحی 4 هزار ثوب البسه، 290 دستگاه لوازم خانگی و 116 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط کردند.
محمدباقر عسگری افزود: در اقدام دیگری در بازرسی از یک دستگاه سواری 600 قلم لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو بازداشت شد.
انفجار کپسول
نوشهر: در اثر انفجار کپسول گاز در یک کارگاه بلوک‌سازی در شهرستان نوشهر کارگر 65 ساله مینودشتی دچار سوختگی شد و بلافاصله توسط مردم به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافت.
شناسایی باند قاچاق
ایرنا- قصرشیرین: یگان‌های تیپ 71 پیاده مکانیزه مستقل مستقر در منطقه مرزی سرپل ذهاب در کمین شبانه با قاچاقچیان درگیر شده و توانستند در یک عملیات ضربتی همه آنها را دستگیر کنند.
از قاچاقچیان تعداد 110 قبضه کلت کمری، 16 قبضه اسلحه شکاری، 600 عدد فشنگ جنگی اسلحه کلت و 491 شیشه انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
پلمب کارگاه غیرمجاز
اصفهان- خبرنگار کیهان: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با همکاری نیروی انتظامی موفق به کشف و پلمب یک کارگاه تولید چیپس غیرمجاز شدند.
در این اقدام که بیش از 6 هزار بسته چیپس بسته‌بندی شده آماده عرضه به همراه حدود 5/2 تن سیب‌زمینی و بیش از 500 کیلوگرم روغن و تعدادی دستگاه بسته بندی، و سایر ابزار تولید توقیف و 8 نفر بازداشت شدند.
کشف مواد غذایی فاسد
رئیس پلیس مرکز استان اصفهان از کشف مقادیر قابل توجهی مواد غذایی تاریخ گذشته از یک کارگاه تولید زغال در استان خبر داد و گفت: در این راستا با هماهنگی قضایی، مواد غذایی فاسد معدوم و کارگاه فوق پلمب شد. در همین راستا متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
تصادف مرگبار
رشت-خبرنگار کیهان: در اثر سرعت بیش از حد و انحراف از مسیر یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور قدیم رشت- قزوین و برخورد آن با یک دستگاه کامیون‌کشنده در مسیر مخالف راننده 27 ساله پژو پارس در دم کشته شد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها