کد خبر: ۱۵۱۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
مرتضی حیدری درباره‌ی تمایلش به گفت‌وگو با حسن روحانی، رییس‌جمهور منتخب گفت: گفت‌وگو با آقای روحانی برایم فرصت ویژه‌ای است و باعث افتخارم است که با رییس‌جمهور منتخب مصاحبه‌ی اختصاصی مقابل دوربین داشته باشم.

مجری مناظره‌های یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: به سهم خودم از گفت‌وگو با آقای روحانی استقبال می‌کنم؛ به ویژه که آقای روحانی در مقطعی دولت را تحویل می‌گیرند که ما در شرایط فوق‌العاده حساس و پیچیده‌ی بین‌المللی هستیم و شرایط اقتصادی خطیری در داخل داریم؛ بنابراین برنامه‌های دولت یازدهم و استراتژی‌های دولت برای حل مسائل داخلی و بین‌المللی فوق‌العاده مهم و حیاتی خواهد بود و برای بنده که معمولا اینگونه گفت‌وگوها را بر عهده دارم، فرصت ویژه و استثنایی است.

حیدری که تاکنون با شخصیت‌های سیاسی داخلی و خارجی متعددی مصاحبه‌ داشته است، در پاسخ به اینکه آیا زمانی برای گفت‌وگو با رییس جمهور منتخب در تلویزیون تعیین شده است؟ اظهار کرد: تاکنون صحبتی در این باره انجام نشده است، باید ببینم تصمیم تیم رسانه‌یی رییس جمهور منتخب و سازمان صداو سیما چه نظری خواهد داشت. در حال حاضر تا جایی که بنده اطلاع دارم آقای روحانی به شکل کاملا فشرده سرگرم تبیین برنامه‌ها و مهم‌تر از آن انتخاب همکاران ارشد دولت هستند؛ به همین خاطر بعید می‌دانم تا زمان مراسم تحلیف، مصاحبه اختصاصی تلویزیونی خاصی داشته باشند.

او سپس یادآور شد: بی‌تردید بعد از مراسم تحلیف و پس از معرفی اعضای کابینه، آقای روحانی یک زمانی را برای مصاحبه با تلویزیون اختصاص دهند تا برنامه‌هایشان را رسما اعلام کنند.

این مجری برنامه‌های سیاسی تلویزیون همچنین با اظهار امیدواری نسبت به اینکه در دولت آینده، شاهد‌ آینده‌ی خوب و حرفه‌یی‌تر رسانه‌یی باشیم، بیان کرد: امیدوارم تغییر دولت، فضای مناسب‌تری را برای همکاران فعال و همچنین رسانه‌ اعم از رسانه‌های دیجیتال‌، مکتوب‌، خبرگزاری‌ها و همین طور تلویزیون ایجاد کند و ما بتوانیم با قدرت و قوت بیشتری وظایف رسانه‌یی خودمان را نیز انجام دهیم.

او معتقد است: رسانه‌ها علاوه بر اینکه چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند می‌توانند کمک زیادی به دولت‌ و همچنین تشخیص درست شرایط کشور و همچنین هدایت دولت‌ به سمت مسیرهای درست‌تر داشته باشند.

حیدری ادامه داد: با روحیاتی که بنده از جناب آقای روحانی و همکاران ارشد رسانه‌یی ایشان دارم، می‌توانم نوید دهم که شاهد آینده‌ای بهتر و حرفه‌یی و همچنین فعال‌تری در عرصه رسانه‌ها در دولت آینده باشیم.

مجری برنامه «پایش» در پایان گفت‌وگوی خود، از بازنگری و تغییر ساختاری برنامه‌اش خبر داد و گفت: برنامه «پایش» از ابتدای ماه مبارک رمضان به روی آنتن نرفته است و ما این تعطیلی یک ماهه را غنیمت شمردیم تا یک بازنگری در ساختار و محتوای آن داشته باشیم. در حال حاضر هفته‌ای چند جلسه با همکارانم درباره‌ی تغییر برنامه «پایش» داریم و امیدواریم بتوانیم تغییراتی را در جهت ارتقای ساختار و محتوای برنامه‌ داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها