کد خبر: ۱۵۱۸۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی
یهودیان وارداتی به فلسطین اشغالی به دلیل مشکلات زندگی متوسل به لعنت و نفرین علیه رژیم صهیونیستی شدند.
به گزارش 598، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز پنج‌شنبه خود نوشت:

* شبکه خبری العربیه وابسته به خاندان پادشاهی عربستان، روز سه شنبه، لحظاتی تصاویر معترضین عربستانی را نشان داد که درحال پرتاب لنگه کفش به سمت عکس "ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه عربستان بودند. این احتمال وجود دارد که پخش این تصاویر ناشی از مشکلی فنی در شبکه العربیه بوده باشد، اما چنین اشتباهی در شرایط کنونی جهان عرب، رویدادی بسیار غیرمنتظره است. این تصاویر، در یوتیوب قابل مشاهده هستند.

* یهودیان وارداتی به فلسطین اشغالی به دلیل مشکلات زندگی متوسل به لعنت و نفرین علیه رژیم صهیونیستی شدند. به گزارش شیعه آنلاین، "نعیمه النهاری" از یهودیان وارداتی به سرزمین‌های اشغالی است و در سال 1385 وارد فلسطین اشغالی شد، چون برخلاف وعده‌هایی که صهیونیست‌ها به وی داده بودند، زندگی خوبی در سرزمین‌های اشغالی ندارد، با حضور در مقابل ساختمان مجلس صهیونیستی (کنست) صهیونیست‌ها را به باد نفرین و لعنت گرفت. وی با صدای بلند خطاب به نمایندگان کنست، چندین بار این جمله را تکرار کرد: لعنت بر شما و اسرائیل. نعیمه النهاری، که در سرزمین‌های اشغالی نام خود را به "لوزه النهاری" تغییر داده، بعد از چندین بار لعنت فرستادن به نمایندگان کنست و اسرائیل، گفت: ما از ترک کردن کشورمان و آمدن به اسرائیل پشیمان هستیم، می‌خواهیم به یمن باز گردیم، هیچ چیز از شما نمی‌خواهیم جز اینکه بلیط برگشت برایمان بخرید، لعنت بر شما و اسرائیل. این زن یهودی و خانواده‌اش در سال 1383 از طریق دیپلمات‌های آمریکا در یمن فریب خوردند و ابتدا به آمریکا سفر کردند اما مدتی بعد یعنی در سال 1385 به اجبار به سرزمین‌های اشغالی تبعید و در یکی از شهرک‌های صهیونیستی شهر عسقلان ساکن شدند.

* تحریم خرمای اسرائیلی توسط فعالان سیاسی در لندن، گام جدیدی است که برای منزوی ساختن رژیم صهیونیستی برداشته شده است. این فعالان با برگزاری تجمعی در یکی از میدان‌های اصلی شهر لندن اعلام کردند این طرح "این ماه رمضان: همدردی ما با فلسطین برای تحریم خرمای اسرائیلی" نام دارد. این فعالان ضداسرائیلی از شهروندان انگلیس خواستند هنگام حضور در فروشگاه‌ها، قبل از خرید خرما، محل تولید آن را ببینند تا اگر در اسرائیل ساخته و تولید شده، آن را خریداری نکنند. رژیم صهیونیستی سالانه بیش از 100 هزار تن خرما تولید می‌کند که 15% آن به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از جمله انگلیس صادر می‌شود. نکته تعجب برانگیز این است که بیشتر خرمای صهیونیستی در ماه مبارک رمضان فروش می‌رود و این به معنی آن است که بیشترین مصرف کنندگان آن مسلمانان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها