کد خبر: ۱۵۲۷۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
چندين شب گذشته گروهي از اراذل و اوباش سطح يک منطقه زمزم با تخريب يک قهوه خانه و ضرب و جرح يک شهروند باعث ايجاد وحشت در بين اهالي خيابان ابوذر شدند.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 10 دقیقه بامداد 22 تیرماه گروهی از اراذل و اوباش سطح یک خیابان زمزم با دو دستگاه خودروی پراید و پژو جلوی یک قهوه خانه توقف کرده و با در دست داشتن قداره ، قمه  و چوب به قهوه خانه حمله ور شدند.

این اراذل و اوباش شرور ابتدا چندین دستگاه موتور سیکلت را به همراه شیشه های قهوه خانه و شیشه یک دستگاه خودروی مزدا  تخریب کردند و سپس یکی از افراد داخل قهوه خانه را به هویت محمد مورد ضرب و جرح قرار دادند.

پلیس تهران که از این ماجرا مطلع شده بود بلافاصله خود را به محل رساند و اراذل و اوباش با دیدن پلیس سریعا متواری شدند.
 
در بررسی های اولیه مشخص شد که این اراذل و اوباش با صاحب قهوه خانه به نام صمد خصومت شخصی داشتند و همچنین محمد نیز که از حمله این افراد شرور دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
پرونده به دلیل حساسیت موضوع با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

به دنبال این موضوع عوامل این پایگاه اقدامات اطلاعاتی خود را در سطح منطقه آغاز کردند و پس از یک هفته فعالیت موفق به دستگیری سه تن از اراذل و اوباش به نامهای حمید، یوسف و جلال معروف به جلال بی غیرت شدند.

در ادامه ماموران امنیت با کار اطلاعاتی مسبب اصلی درگیری که اکبر ص نام داشت نیز دستگیر کردند و متهم از سوی شبعه 6 باز پرسی دادسرای اوین با قرار وثیقه 100 میلیون تومانی روانه بازداشتگاه سروش گردید.

در نهایت نیز معاونت عملیات پلیس امنیت عمومی در خلال تحقیقات در ساعت 12:30 دقیقه یکم مرداد ماه در خیابان زمزم آخرین عضو این باند شرارت دستگیر کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده به طور کامل تکمیل و تمامی متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها