کد خبر: ۱۵۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ولایت‌مداری یعنی نه جلوتر و نه عقب‌تر از ولایت فقیه حرکت کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی شامگاه چهارشنبه در نشست سالیانه مودت در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه امری بسیار مهم و ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی باید مورد توجه قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: دوره ولایت امام حسن مجتبی (ع) دوران سختی بود چرا که امام حسن (ع) مجبور به صلحی شد که در آن شرایط، سخت‌ترین زمان و شرایط برای امام بود و امام به نوعی مأمور به انجام این صلح با معاویه بود.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری یعنی اینکه کسانی که همراه با امام و رهبر جامعه هستند نه از ایشان جلوتر بروند و نه عقب بمانند بلکه همیشه همراه و همگام با ایشان حرکت کنند.

فرمانده سپاه دشتستان نیز در این نشست گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سنگربان دفاع از مردم و ملّت ما و سنگر دار دفاع از جمهوری اسلامی ایران و اسلام عزیز هستند.

احمد عالی افزود: بسیجیان همواره و در هر شرایطی در عرصه دفاع از ارزش‌ها و معنویات و حمایت از ولایت فقیه پیشتاز بوده‌اند و این امر اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویت تلاش می‌کنند باید نسبت به تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم.

بر اساس این گزارش، نشست سالیانه مودت به همراه ضیافت افطاری ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های آنها در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها