کد خبر: ۱۵۴۰۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
هافبک جديد باواريايي‌ها يک گام ديگر به حضور در ترکيب قهرمان فصل گذشته فوتبال آلمان و اروپا نزديک‌تر شد.
ماريو گوتسه که از ماه آوريل و آخرين روزهاي حضورش در تيم پيشين خود، بورسيا دورتموند مصدوم و خانه‌نشين شده بود به طور کامل در تمرينات بايرن مونيخ شرکت کرد تا به حضور در ترکيب اصلي باواريايي‌ها در هفته‌هاي ابتدايي بوندس ليگا اميدوار شود.

به نقل از تسنيم، گوتسه که تابستان امسال با قراردادي 37 ميليون يورويي از بورسيا دورتموند به بايرن مونيخ ملحق شد، در جريان بازي برابر رئال مادريد در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته برابر رئال مادريد آسيب ديد و از آن زمان به بعد خانه‌نشين شد. گوتسه به سبب اين مصدوميت نه تنها فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته را از دست داد بلکه از همراهي تيم جديد خود در چند هفته ابتداي اردوي تدارکاتي محروم شد.

اکنون اما خبر رسيده که گوتسه 21 ساله تا انجام اولين بازي خود در پيراهن بايرن مونيخ فاصله زيادي ندارد. البته گوتسه قطعا در اولين بازي فصل جديد فوتبال آلمان که عصر دوشنبه در جام حذفي برابر شوارتز وايس ردن خواهد بود حضور نخواهد داشت و احتمال اينکه در اولين هفته بوندس‌ليگا برابر بورسيا مونشن‌گلادباخ نيز به ميدان برود بسيار ضعيف است.

انتظار مي‌رود پپ گوارديولا، سرمربي باواريايي‌ها در بازي خارج از خانه هفته دوم برابر اينتراخت فرانکفورت به گوتسه فرصت بازي بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها