کد خبر: ۱۵۴۱۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
یکی از چهار فرنگی‌کار قمی از اردوی تیم ملی کنار رفت تا سه کشتی‌گیر دیگر شانس اعزام به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دقیقا 17 روز دیگر به زمان آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان باقی مانده است و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از امروز وارد اردوی نهایی خود می‌شود تا آمادگی کافی برای این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

این در شرایطی است که زمان و میزبان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شده و کشتی‌گیران مدعی از کشورهای مختلف در روزهای بیست و نهم مرداد تا سوم شهریورماه برای کسب مدال از این پیکارها در شهر زرنجانین صربستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به همین منظور اردوی ملی پوشان نوجوان از امروز شنبه دوازدهم مردادماه در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود و طی آن فرنگی‌کاران مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 75، 85 و 100 کیلوگرم در تمرینات تیم ملی حضور می‌یابند.

در وزن 42 کیلوگرم این رقابت‌ها محمدجواد رضایی نخستین نماینده کشتی استان قم است که در کنار پوریا ناصری از خوزستان برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان تلاش خواهد کرد.

اما در وزن 58 کیلوگرم در حالی سه کشتی‌گیر از استان‌های خوزستان، مازندران و خراسان شمالی حضور دارند که پیش از این مهدی مرادحاصلی از قم نیز در کنار این سه کشتی‌گیر بود اما مرادحاصلی با توجه به کسب نتیجه نه چندان خوب در مسابقات قهرمانی آسیا که منجر به مقام هشتمی وی شد، از سوی کادر فنی تیم کشتی نوجوانان از این اردو کنار گذاشته شد.

دومین نماینده کشتی قم در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان مهدی ابراهیمی است که در وزن 76 کیلوگرم در این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی‌فرنگی نوجوانان حضور دارد در حالی‌که در این وزن میلاد محمدی از مازندران و آرمان علیزاده از خوزستان نیز عضو تیم ملی هستند.

در وزن 85 کیلوگرم نیز علی فتاحی‌منش سومین کشتی‌گیر قمی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان است که بعد از کسب مدال برنز از رقابت‌های جام بین‌المللی کازاراشویلی گرجستان در این وزن در کنار امیر آدیم و محمد بیرانوند فرنگی‌کاران خوزستانی آماده حضور در مسابقات جهانی می‌شود.

در حالی‌که مجید جهاندیده از تهران سرمربی تیم ملی است و ماشاءالله عرب از تهران، بختیاری تقوی‌نیا از مازندران و حیدر فرخنده از اردبیل مربیان تیم ملی هستند، عباس مهران‌پور از قم نیز مسئولیت مربیگری بدن‌سازی تیم ملی را عهده‌دار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها