کد خبر: ۱۵۴۷۳۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
46سال پيش این پروفسور كالج امريكايي "جيمز ولكات 15 ساله" پدر، مادر و خواهر نوجوانش را كشت ولي پس از دستگيري به دليل ابتلا به اسكيزوفرني و پارانوئيد از مجازات معاف شد.
پرونده سياه پروفسور كالج امريكايي كه در حال حاضر زندگي مرفهي دارد به جرم قتل اعضاي خانواده‌اش بازگشايي شد.وی هنگامي كه 15 سال سن داشت با اسلحه كاليبر 22 به اعضاي خانواده‌اش حمله كرده و تک تک آن‌ها را به شكل فجيعي به قتل رسانده بود.

به گزارش پليس ايالتي ايلينوي،اين استاد 61ساله دانشگاه 46سال پيش جيمز ولكات 15 ساله پدر، مادر و خواهر نوجوانش را كشت ولي پس از دستگيري به دليل ابتلا به اسكيزوفرني و پارانوئيد از مجازات معاف شد. او حدود 6 سال در بيمارستان رواني بستري بود كه پس از خروج از بيمارستان نام خود را به جيمز سنت جيمز تغيير داد.



وي سپس راهي دانشگاه شد و مدرك كارشناسي ارشد و دكتراي خود را كسب كرد و به عنوان پروفسور به تدريس در دانشگاه‌ها پرداخت.
او در حال حاضر يك استاد روانشناسي 61 ساله است كه اكنون پس از بازگشايي پرونده‌اش بسياري از منتقدان به رأي صادره دادگاه اعتراض كرده‌اند.

 آن‌ها مي‌گويند چطور يك قاتل پس از كشتن اعضاي خانواده‌ خود توانسته زندگي راحتي در پيش بگيرد، از ارثيه پدر خود به همراه پول مقرري استفاده كند و به تحصيلاتش ادامه دهد.

  

جيمز پس از قتل‌هاي مخوفش در بازجويي‌هاي انجام شده عنوان كرده بود خواهرش را به دليل صداي بدش كشته و مادرش را نيز به خاطر پخت غذاهاي بي‌مزه به قتل رسانده است. اين قاتل، پدر خود را هم هنگامي كه در حال خواندن كتاب بوده با شليك گلوله از پاي درآورده است.

در آن زمان ماموران پليس اجساد اعضاي خانواده وي را در خانه آن‌ها در ايلينوي پيدا كرد، اما اين پسر نوجوان قاتل از تمامي اتهامات به علت بيماري رواني تبرئه شد.

او در آن زمان پس از كشتن پدرش به اتاق خواهر 17 ساله خود رفت و با شليك گلوله به قفسه سينه و صورتش او را به قتل رساند.

او قبل از قتل عام وحشيانه‌اش به يكي از دوستانش اعلام كرده بود هميشه با پدر و مادر خود به خاطر بلندكردن موهايش مشكل داشته است.

اين پروفسور دانشگاهي پس از گذشت 46 سال از قتل پدر و مادرش اكنون به را‌حتي زندگي خود را مي‌گذراند و در ميان مردم و دانشجويان از احترام خاصي برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها