کد خبر: ۱۵۵۲۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
نماینده بجنورد در تذکر شفاهی خود 4 بار به رئیس جمهور تذکر داد.

او همچنین به وزرای دارایی، ورزش، صنعت و معدن، نیرو، کشور و بهداشت تذکراتی داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، قاسم جعفری ضمن تبریک به رئیس جمهور برای تصدی این پست به او تذکر داد که نیروهای کارآشنا و بومی استان خراسان شمالی در انتصابات آتی توجه و از بخش‌نامه‌های عجولانه در دوران انتقال جلوگیری کنند.

نماینده بجنورد همچنین از مسئولان استان خراسان شمالی خواست تا با مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، تعامل بیشتری داشته باشند.

جعفری به وزیر دارایی‌ هم تذکر داد تا نسبت به برنامه‌ریزی ضعیف بانک‌ها در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به استان خراسان شمالی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تذکر به وزیر کشور برای شهرشدن برخی روستاهای استان خراسان شمالی از جمله چناران و شهرآباد از دیگر تذکرات این نماینده مجلس بود.

وی در ادامه به دلیل ضعف زیرساختهای ورزشی در رشته‌های مختلف در استان خراسان شمالی و شهرستان‌های محروم این استان و عدم توجه جدی به برنامه‌ریزی در امور جوانان در سطح کشور و استان به وزیر ورزش تذکر داد.

قاسم جعفری خطاب به وزیر صنعت هم گفت: توجه ویژه‌ای به طرح‌های استان مثل پتروشیمی بجنورد، سیمان سمنگان و شمش جاجرم می‌تواند در رفع بیکاری موثر باشد.

او از وزیر نیرو هم خواست تا آب شرب و کشاورزی روستاهای استان، اقدام کند و از وزیر کشور هم خواست به نحوه‌ی هزینه‌ی غیر عادلانه اعتبارات استان رسیدگی کند.

نماینده بجنورد در ادامه به رییس جمهور در رابطه با تخصیص نامتوازن بودجه‌ی ماده‌های 10 و 12 و عدم تخصیص بخش عمده‌ای از اعتبارات استان به شهرستان‌های خاص اقداماتی انجام دهد.

جعفری در ادامه از رئیس جمهور خواست نسبت به تامین اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که سال گذشته به استان خراسان شمالی انجام شد، اقدام کند و جذب نیروهای لازم در ادارات مختلف، را مورد توجه قرار دهند.

تذکر به وزیر کشور درباره‌ی توجه به قانون و عدالت و توازن در تقسیمات کشوری و تذکر به وزیر بهداشت در جهت تامین پزشک متخصص در بیمارستانهای شهرهای محروم نکته‌های پایانی صحبتهای قاسم جعفری در تذکر شفاهی‌اش بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها