کد خبر: ۱۵۵۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امیدوارم خداوند عنایت کند تا به حق عید فطر گمشده اصلی ما که همدلی است دوباره پیدا شود تا در این میان سینما لگدمال نشود

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، ضیافت افطار انجمن مدیران سینمای تولید ایران همچون چند سال گذشته در تالار ارکیده برگزار شد و در آن از فعالیت‌های صنفی 5 مدیر تولید تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم از فرزند حیدرعلی عمرانی از مدیران تولید سینمای ایران که چندی پیش دار فانی را وداع گفت تقدیر شد و جهانگیر الماسی در خصوص وی گفت: من خاطرات بسیار پاکی از او دارم شخصیت شریف داشت و من رفتار نجیب او را با خانم‌ها، مسئولین و سینماگران از نزدیک دیده بودم.

سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز طی صحبتهایی گفت: افتخار من این است که با مدیر تولیدی وارد سینما شدم و امیدوارم خداوند عنایت کند تا به حق عید فطر گمشده اصلی ما که همدلی است دوباره پیدا شود تا در این میان سینما لگدمال نشود. هر سال که دور هم جمع می‌شویم عده‌ای از دوستان ما کنار ما نیستند و هم اینکه کنار هم هستیم را باید قدر بدانیم.

وی همچنین با یادی از محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای دفاع مقدس گفت: ایشان هم جانباز جنگ و هم جانباز سینما هستند و بیش از یک ماه است که با لختی خون در مغزشان رو به رو بودند تا اینکه بالاخره 10 روز قبل جراحی کردند. خانواده و پزشک بسیار نگرانشان بودند اما خدا را شکر حالشان کاملاً خوب است.

مدیرعامل سینمای فارابی ادامه داد: ما باید یادمان باشد که شبانه‌روز شکر خدا کنیم همین که بدن سالم داریم باید شاکر باشیم همچنین باید خدا را شکر کنیم و آرزو کنیم که خداوند دلهایمان را به هم نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار فارس، در ادامه این مراسم با حضور سید‌احمد میرعلایی،سید‌ضیاء هاشمی،پیمان جعفری و سردار آجرلو با اهدای لوح تقدیر به فرزند محمدرضا شرف‌الدین، مصطفی شایسته، علی منصوری و رضا هاشمی از تلاش‌های این افراد در عرصه مدیریت تولید سینما تقدیر شد.

از حاضران در این مراسم می‌توان حبیب اللهیاری، سیدضیاء هاشمی، محسن محسنی‌نسب، مهدی عظیمی میرآبادی، محمدحسین فرح‌بخش، سعید الهی، جهانگیر الماسی، مهدی کریمی، سیدمسعود اطیابی، حبیب اسماعیلی، ابراهیم اصغری، محمد نشاط، سیدهادی منبتی، محمدرضا شریفی‌نیا،تینا پاکروان،حسن آقاکریمی،سید امیر پروین حسینی،محمد بانکی،هادی انباردار، داریوش فرهنگ، سعید شرفی‌کیا، داریوش باباییان،جعفر گودرزی،پیمان جعفری، محسن علی‌اکبری و سردار آجرلو نام برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها