کد خبر: ۱۵۶۱۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
نیروهای امنیتی و پلیس عراق به منظور تشدید تدابیر امنیتی با فرا رسیدن ایام عید فطر در این کشور به حال آماده باش درآمدند.

به گزارش 598،  فارس به نقل از پایگاه خبری صوت العراق، وزارت کشور عراق اعلام کرد: همه نیروهای امنیتی و پلیس این کشور به حال آماده باش درآمدند.

سرتیپ سعد معن سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق تاکید کرد: با توجه به اینکه عراق درگیر جنگ با تروریسم است، تدابیر امنیتی در آستانه ایام عید فطر شدت یافته است.

وی افزود: نیروهای پلیس، گشت‌های پلیس مرکزی، نیروهای عملیات مبارزه با تروریسم و نیروهای اطلاعاتی در لباس غیر نظامی مسئول تامین امنیت عراق و به خصوص اماکن زیارتی را برعهده دارند.

سرلشکر مهندس عصام یاسین الحلو، رئیس گذرگاه‌های مرزی عراق اعلام کرد که افسران و نیروهای ارتش در گذرگاه‌های جنوب عراق شامل الشیب، الشلامجه، زرباطیه و سفوان مستقر شدند تا امنیت این مناطق را تامین کنند.

وی همچنین اعلام کرد که گذرگاه ربیعه در مرز با سوریه به دلایل امنیتی بسته شده است.

وی افزود: هزاران تن از زائران عتبات عالیات که از ایران به عراق سفر می‌کنند از گذرگاه‌های مرزی با ایران عبور خواهند کرد بنابراین امکانات و اقدامات لازم برای تسهیل ورود آنها به کشور با توجه به ازدحام جمعیت تدارک دیده شده است.

این مقام عراقی تاکید کرد: از طریق سگ‌های پلیس و دستگاه‌های مخصوص تفتیش در خلال این چند روز عید کاملا اوضاع تحت کنترل گرفته خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها