کد خبر: ۱۵۶۱۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
امام جمعه زرند گفت: قطعاً کسانی که در فتنه سال 88نقش داشتند در دولت یازدهم جایی ندارند.
 به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا‌ کرمی‌پور صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: در انسان یک احساس تمایلی وجود دارد که خود به خود انسان را به سوی خدا می‌کشد‌ و آن حس خدا‌جویی ‌است که در ماه رمضان و عید فطر تقویت می‌شود.

وی با اشاره به 23 مرداد سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر ارتش رژیم اشغالگر قدس در جنگ 33 روزه گفت: در جنگ 33 روزه استقامت موجب پیروزی شد.

امام جمعه زرند با اشاره به معرفی هیئت وزرا‌ی دولت یازدهم در مراسم تحلیف توسط ریاست‌ جمهوری عنوان کرد: ریاست جمهوری ‌پس از مراسم تحلیف‌، لیست کابینه یازدهم را به مجلس‌ ارائه کرد تا در هفته آینده مورد بررسی نمایندگان قرار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از شعارهای عمده رئیس جمهور اعتدال‌گرایی بود که در دوران انتخابات تعریف جامعی گفته نشد‌ و تعریف کلی ایشان این بود که اعتدال به معنای عدول از اصول و محافظه‌کاری در برابر تغییر و تحول نیست‌ و در مراسم تنفیذ آیات و روایاتی به عنوان تعبیر قرآنی از اعتدال داشتند که در قرآن است‌.

کرمی‌پور گفت: دولت محور‌های کلی برای خود ترسیم کرده که شامل حل مشکلات معیشتی و خنثی‌سازی آثار تحریم‌ها بر زندگی مردم، حل مشکل تولید و افزایش اشتغال و درآمد خانواده‌ها، حفظ ثبات و آرامش کشور و اجتناب از منازعه و جنجال‌های بیهوده است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مورد فتنه 88 عنوان کرد:  با این موضع‌گیری قطعاً وزرایی که در فتنه نقش داشته‌اند‌ جایگاهی در دولت جدید ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها