کد خبر: ۱۵۶۶۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه رای اعتماد وزرا می‌تواند نظر نمایندگان را به خود معطوف کند و رای اعتماد می‌گیرد.

شمس‌الله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار کرد: چیت‌جیان اشراف بسیار خوبی به وزارت نیرو دارد و اشرافش به مسائل باعث می‌شود تا برنامه‌های راهبردی و کاربردی زیادی برای رفع مشکلات در حوزه وزارت نیرو ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه چیت‌چیان با کمیسیون انرژی جلسه مشترک داشته است، گفت: در این جلسه تلاش شده تا برنامه‌های چیت‌چیان برای تصدی وزارت‌خانه نیرو استماع شود و همه اعضای کمیسیون از برنامه‌های وی راضی بودند و کسی به مخالفت برنامه‌های وی سخنی نگفت و به احتمال زیاد وی در مجلس رای اعتماد بگیرد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیشترین مشکلاتی که در حوزه وزارت نیرو وجود دارد مربوط به استان خوزستان است که امید است حضور چیت‌چیان در سمت وزیر نیرو باعث رفع سریع مشکلات در استان شود و به این دلیل از وی برای تصدی سمت وزیر حمایت می‌کنیم.

وی گفت: گزینه وزارت نیروی کابینه به دلیل تجربه زیادی که در حوزه وزارت دارد می‌توان گزینه مناسبی برای تصدی این سمت باشد و به این دلیل از وی حمایت قاطع خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها