کد خبر: ۱۵۶۸۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به حساسیت نمایندگان در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: وزرایی که از جریان فتنه 78 و همچنین 88 مبرا باشند از مجلس رای اعتماد خواهند گرفت در غیراین صورت نمایندگان به آنها رای نمی‌دهند.
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در جلسات علنی مجلس گفت: مجلس بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به وزیر صالحی رای خواهد داد که دارای شفافیت عملکرد، بصیرت، دشمن‌شناسی و سلامت سیاسی باشد.

وی افزود: ولایتمداری و استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌ةای یک وزیر کارآمد است که مجلس سعی می‌کند به این معیارها توجه داشته باشد.

وی بابیان اینکه وزیر صالح حافظ ارزش‌های اسلامی است، گفت: وزیر صالح کسی است که از جریان فتنه براندازی سال 1378 و همچنین فتنه انتخابات 88 تبری جوید و مرز وی با این جریان کاملا مشخص باشد و هیچ گونه جانبداری نسبت به جریان فتنه نداشته باشد. همچنین وزیر صالح کسی است که موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را نفی کرده باشد و مواضع وی در این زمینه هم کاملا مشخص باشد.

آلیا عدم وادادگی به غرب و فرهنگ تکنوکرات و همچنین سکولار را یکی از ویژگی‌های وزیر صالح برشمرد و خاطرنشان کرد: وام‌دار نبودن به جریانات سیاسی به جز شهدا، ‌مردم و رهبری عزیز، تبعیت از ولایت فقیه، حضور در دفاع مقدس، ساده زیست و دارای روحیه مردمی و حمایت از محرومان و مستضعفان از دیگر ویژگی‌های وزیر صالح است.

وی تصریح کرد: وزیر صالح باید از قبیله‌گرایی و حزب‌بازی و همچنین رفیق بازی و مقام پرستی دوری جوید و خود را وقف خدمت برای مردم و نظام بداند.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: مجلس به وزیر صالحی که دارای این ویژگی‌ها باشد رای خواهد داد در غیر این صورت وزرای پیشنهادی نباید از مجلس اصولگرا انتظار رای اعتماد داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها