کد خبر: ۱۵۷۵۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي آبي‌پوشان حسابي از توليدکننده لباس‌هاي استقلال ناراحت است و حالا که از او و علي دايي شکايت شده هم دست از اعتراض برنمي‌دارد.
به گزارش 598 به نقل از 90 : سرمربي آبي‌پوشان حسابي از توليدکننده لباس‌هاي استقلال ناراحت است و حالا که از او و علي دايي شکايت شده هم دست از اعتراض برنمي‌دارد. امير قلعه‌نوعي در مورد مشکلات با توليدي uhlsport و حواشي ايجاد شده صحبت‌هايي کرد که در زير پيش روي شماست؟
90: در مصاحبه خود گفتيد اگر روزي از من تعريف شود آن روز، روز مرگ من است؟
اگر به اين قسمت از مصاحبه توجه مي‌کنيد لطفا به قسمت‌هاي ديگر آن نيز نظر داشته باشيد. من گفتم اگر مخالفانم روزي از من تعريف کنند آن روز متوجه مي‌شوم که راه را غلط رفته‌ام و روز مرگ من است. لطفا اگر مي‌خواهيد به مطلبي بپردازيد تمام جوانب امر و صحبت‌هاي رد و بدل شده را در نظر بگيريد.
90: سيموئز هم به لباس‌هاي تمريني شما اشکال واردکرده است؟
او حرف به حق ودرستي گفته ولي همين حرف را من چند سال پيش زدم و حاشيه‌هاي زيادي براي من ساخته شد. من مي‌گويم وقتي قيمت يک بازيکن در حدود يک ميليارد مي‌شود. چرا او بايد با توپ‌هايي بازي کند که مدام زير پايش گير مي‌کند. اگر در يکي از اين صحنه‌ها مصدوم شود چه کسي جوابگو خواهد بود؟
90: پس معتقديد توپ‌ها براي بازيکنان مشکل ايجاد مي‌کند؟
هم مشکل ايجاد مي‌کند وهم بايد بگويم که در شأن فوتبال ما نيست. ما ايراني هستيم و نبايد به هر ذلتي تن بدهيم.
90: مدير بخث خاورميانه uhlsport از شما و علي دايي شکايت کرده است؟
اشکالي ندارد. حرف حق را بايد زد و مي‌رويم جواب مي‌دهيم. من بلد نيستم دروغ بگويم. چند سال پيش که سرمربي تيم‌ملي بودم، تيمم را خدمت آقاي جعفري (مدير بخش خاورميانه uhlsport) بردم و آنها مي‌خواستند به ما کادو بدهند. ما هم گفتيم که براي کادو اينجا نيامده‌ايم و دوست داريم از شما حمايت شود.
90: انتقادهايي هم به رنگ لباس تمرين استقلال داشتيد؟
سال‌هاست که رنگ پيراهن ما آبي است و حالا چرا بايد در تمرين رنگ پيراهن را تغيير بدهيم؟ لباس‌هايي که به تيم‌ها مي‌دهند بايد 4 شاخصه اصلي داشته باشد که من هيچکدام از اين 4 شاخصه را در لباس‌هاي ارائه شده نديدم.
90: به علي دايي هم حملات زيادي شد؟
من مي‌گويم چرا به توپ‌هاي 2 سال پيش انتقادي وارد نشد. من آدم کوچک ولي چرا با علي دايي که اسطوره است اين چنين رفتار مي‌شود؟ او سال‌هاست که رشته پوشاک ورزشي فعاليت مي‌کند و تمام برندها را به خوبي مي‌شناسد. وقتي توپ در يک بازي بارها زير پاي خسرو حيدري گير مي‌کند مشکل کجاست؟ بعد به ما مي‌گويند چرا فوتبال قطر پيشرفت مي‌کند و ما همچنان در حال در جا زدن هستيم.
90: پيشنهاد شما براي حل اين مشکل چيست؟
من به مسئولان مي گويم که چرا توپ‌هاي AFC را به ايران نمي‌آورند؟ چرا ما در ايران بايد با توپ‌هاي بي‌کيفيت بازي کنيم و در رقابت‌هاي آسيايي با توپ‌هاي خوب و درجه يک.
90: گفته مي‌شود شما سنگ يک توليدي خاص را به سينه مي‌زنيد؟
آن توليدي که من حتي اسمش را هم نمي‌آورم تا حالا يک ريال به من نداده و فقط به خاطر رفاقت با آنها همکاري مي‌کنم و مي‌خواهم هر ساله مقداري لباس در اختيار موسسه‌هاي خيريه قرار بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها