کد خبر: ۱۵۸۰۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال با حمايت از امير قلعه‌نويي درباره اظهارات رجبي مي‌گويد اي کاش يک پيشکسوت سالم از نظر جسمي و فکري عليه او صبحت مي‌کرد.
اصغر حاجيلو درباره ديدار استقلال برابر بوريرام تايلند از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: استقلال به طور قطع مي‌تواند در تهران کار را يکسره کند. بوريرام از آسياي شرقي است و تايلند چند سالي است که براي موفقيت در آسيا، سرمايه‌گذاري کرده است. با اين حال در حد استقلال نيستند و با حفظ اعتماد به نفس مي‌توانيم آنها را شکست دهيم. البته اين به آن معنا نيست که بوريرام حريفي آسان شمرده‌ مي‌شود، بلکه استقلال با قدرتي که دارد، مي‌تواند در تهران از پس آنها به راحتي برآيد.

به گزارش ايسنا،او در ادامه با اشاره به وضعيت استقلال، افزود: استقلال دو، سه هفته‌ است که مشکلاتي دارد که دليلش آماده نبودن تيموريان و نکونام و مصدوميت ساموئل و جمشيديان است. من اطمينان دارم که مي‌توانيم استقلال را با آماده شدن اين چهار نفر، به شکلي متفاوت ببينيم، چرا که دست قلعه‌نويي براي تغييرات باز خواهد شد. متاسفانه عده‌اي مي‌گويند استقلال با شانس پيروزي مي‌شود، اما هوش قلعه‌نويي را چرا نمي‌بينند که با دست خالي و در بدترين روزها مي‌تواند نتيجه‌ بگيرد؟

پيشکسوت استقلال در پاسخ به سوالي مبني بر مسائل اخير رخ داده ميان عليپور و قلعه‌نويي،‌ اظهار کرد: من از عليپور خيلي بيشتر از اين‌ها توقع داشتم. او بايد ببيند که با چه کسي در حال دعواست؟ قلعه‌نويي سکاندار استقلال است و يک مربي بزرگ به حساب مي‌آيد. قلعه‌نويي آدم تازه واردي در فوتبال نيست و خدمات زيادي به فوتبال ايران داشته است. بايد قبول کرد که نمي‌توان با او مثل يک مربي جوان صحبت کرد. حرف‌هاي عليپور خوشايند استقلالي‌ها نيست. او نبايد برخي از صحبت‌هايي را که انجام داده است را نسبت به قلعه‌نويي مي‌گفت. توپ‌ و لباس در تخصص قلعه‌نويي است و او سال‌ها در فوتبال ايران بوده و کيفيت را مي‌شناسد. او يک انتقاد سازنده داشته و درخواست کرده تا اقدامي صورت بگيرد. او که با کمپاني سازنده توپ لج ندارد. به نظر من تاج هم بايد در اين مساله دخالت کند، چرا که نمي‌شود به خاطر مجاني بودن توپ‌ها چيزي نگفت. نمي‌شود که با مصداق "مفت باشد، کوفت باشد" به فوتبال لطمه زد. متاسفانه صحبت‌هاي قلعه‌نويي را الکي بزرگ کرده‌اند و جوري رفتار شده که انگار قلعه‌نويي با يک شبکه در حال جنگ است.

مسئول آکادمي استقلال در پايان و در واکنش به اظهارات اخير رضا رجبي عليه خود، که او را به آوردن عوامل خودش به آکادمي استقلال متهم کرده است، بيان کرد: آقاي رجبي بهتر است تکليفش را با آن سي دي و کارهايش مشخص کند. کاش يکي ديگر اين صحبت‌ها را عليه من کرده بود که از نظر فکري و جسمي سالم باشد. من هر چه بدبختي در يک ساله اخير در آکادمي کشيدم به خاطر برخي از مسائل آقايان بود که به مراجع قضايي کشيده شده بود.

حاجيلو در پايان به ايسنا گفت: من براي ماندن دست و پا نمي‌زنم و آکادمي براي من منبع درآمد نيست. البته او بايد هم بگويد که به خاطر فتح‌الله‌زاده چيزي نمي‌گويد چرا که فتح‌الله‌زاده نگذاشت سي دي‌هاي او منتشر شود. من هم قطعا در آکادمي اشتباهاتي دارم، اما بيزينس در آنجا به راه نيانداخته‌ام. به هر حال رجبي مي‌تواند به فتح‌الله‌زاده رجوع کند و بار ديگر مسئول آکادمي شود. البته اگر کميته‌ اخلاقي و منشور اخلاقي اجازه تصدي پست به او را بدهند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها