کد خبر: ۱۵۸۳۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):یکی از اعضاء چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت:شایعات پراکنده پیرامون دوقطبی شدن شورای شهر تهران و تشکیل صف بندی سیاسی در شورا را به شدت تکذیب کرد.
اسماعیل دوستی درگفتگو با خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) گفت: در پی اخباره منتشر شده در بعضی سایت های خبری مبنی بر دودستگی به وجود آمده  در شورای شهر تهران که در نتیجه رفتن محمدمهدی مفتح به مجلس شورای اسلامی و جانشینی عضو علی البدل از لیست اصلاح طلبان، ایجاد شده است را بنده به شدت تکذیب کرد.
وی در ادامه گفت: بازگشت مفتح به شورای شهر را برای توازن جناح اصولگرایان نیز صحت ندارد و  مفتح اکنون یکی از نمایندگان مجلس است و اعتبارنامه ی وی رسما به تصویب رسیده است.
دوستی از جانشینی سلطانی فر به جای مفتح خبر داد وگفت: با وجود اینکه شخص جایگزین از جناح اصلاح طلبان شورای شهر به شمار می رود اما این امر به آن معنی نیست که رای و نظر اصلاح طلبان بر شورا غلبه کند.
وی اجماع نظر برانتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران را نیز تکذیب کرد و افزود: در شرایطی که هنوز ما بسیاری از منتخبان مردم را از نزدیک ندیده‌ایم و حتی جلسات ما آغاز نشده وارد شدن به چنین مباحثی و همچنین طرح افرادی خاص از جناح های مختلف به عنوان شهردار و یا رئیس شورا صحیح نمی باشد.
ما تاکنون هیچ اظهارنظری را انجام ندادیم تا ابتدا باید جلسات برگزار شود و براساس نتایج جلسات و مذاکرات اقدام کنیم، اما متأسفانه اظهار‌نظرهای این چنینی باعث جهت‌گیری و دو قطبی شدن شوراها می‌شود و بهتر است با انتشار اینگونه اخبار کذب آرامش این روزهای شورا را برهم نزنیم.
لازم به ذکر است ۱۲شهریور ماه اولین جلسه رسمی شورای شهر برگزار می شود و در این روز تکلیف رئیس و هیأت رئیسه مشخص می‌شود و در روزهای بعد هم شهردار آینده تهران مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها