کد خبر: ۱۵۸۶۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
تلاش باشگاه پرسپوليس براي پرداخت يک ميليون دلار به باشگاه اماراتي در ازاي دريافت رضايت‌نامه «محمدرضا خلعتبري»، با انتقاد مجري برنامه تلويزيوني «پايش» همراه شد.
مرتضي حيدري شب گذشته (يکشنبه) در برنامه «پايش» از شبکه يک، به مدير عامل پرسپوليس به خاطر پرداخت 5 ميليارد تومان از بيت‌المال براي خريد محمدرضا خلعتبري انتقاد کرد.

در برنامه ديشب «پايش»، اين مجري در ادامه انتقاد يکي از بينندگان که تصوير صفحه اول روزنامه خبرورزشي را براي اين برنامه فرستاده بود و تيتر اصلي آن به خبر «کمک 5 ميلياردي يک سرمايه‌دار براي جذب خلعتبري» به نقل از رويانيان اختصاص داشت گفت: آيا سرمايه‌داري پيدا مي‌شود که چنين سرمايه‌گذاري کند؟ طبيعتا پرداخت چنين پول‌هايي از بيت‌المال راحت است.

ديگر مجري «پايش» هم در ادامه انتقاد بيننده‌ي اين برنامه که به وضعيت اسفبار کشتي‌گيران نوجوان و اخراج آنها از هتل محل اقامت‌شان در خارج از کشور اشاره کرده بود، اظهار کرد: اين علاقه‌اي است که مردم به فوتبال دارند و باعث مي‌شوند چنين پول‌هايي هزينه شود.

رويانيان طي روزهاي گذشته به شدت به دنبال جلب رضايت باشگاه عجمان امارات و پرداخت يک ميليون دلار تنها بابت دريافت رضايتنامه (بدون احتساب مبلغ پرداختي باشگاه به خلعتبري) بوده که اين اقدام با انتقادات زيادي حتي از سوي طرفداران پرسپوليس همراه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها