کد خبر: ۱۵۸۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در يک درگيري خياباني يکي از نزاع کنندگان بر اثر شدت جراحات در بيمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ حسین بارونی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از دستگیری این قاتل در کمتر از هشت ساعت در دشتستان خبر داد و افزود: قاتل یک جوان 24 ساله در شهر برازجان، در کمتر از 8 ساعت پس از وقوع قتل توسط ماموران شناسایی و دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: در خیابان فرهنگیان برازجان چهار نفر با هم درگیر می‌شوند و با چاقو به جان هم می‌افتند که طی آن 2 نفر زخمی و 2 نفر دیگر نیز متواری می‌شوند.

بارونی تصریح کرد: مصدومان این درگیری توسط نیروهای مردمی به بیمارستان برازجان منتقل شدند که یکی از مصدومان به نام فرشید (24 ساله) به دلیل چاقو خوردن از ناحیه گردن فوت کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 23 شب اتفاق افتاد گفت: تحقیقات پلیس آگاهی دشتستان تا صبح روز بعد ادامه داشته و پس از تحقیقات کارشناسانه پلیسی، قاتل را در خانه خود دستگیر می‌کنند.

این مسئول ابراز داشت: قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل اعتراف کرده و اختلافات بر سر خرید هندوانه را دلیل قتل عنوان کرده است.

بارونی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ایجاد امنیت پایدار در استان استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها