کد خبر: ۱۵۹۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۵ تير ۱۳۹۰
همزمان با ميلاد حضرت بقية‌الله الاعظم، پايگاه جامع اطلاع‌رساني "امام مهدي عجل‌الله " افتتاح مي‌شود.

مدير‌مسئول پايگاه امام مهدي عجل‌الله در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين خبر گفت‌: با توجه به منويات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق حراست از مرزهاي فكري و روحي اسلام محمدي و آيين ناب تشيع‌، در فضاي جنگ نرم همچنين با توجه به متمركز شدن فعاليت‌هاي دشمن بر مقوله مهدويت و هدف قرار دادن اصل امامت، پايگاه جامع اطلاع‌رساني امام مهدي‌(عج) در قالب يك نشريه الكترونيكي‌، تصميم به حضور و فعاليت در عرصه فضاي مجازي كرد.

وي افزود: با جمع‌آوري و تاليف مطالب مهدوي در يك پايگاه جامع‌ قصد داريم تا اذهان جوياي حقيقت و فعالان اين عرصه بتوانند به راحتي به اين اطلاعات دسترسي داشته باشند‌.

مداحي با بيان اينكه اين پايگاه ۱۶ بخش مختلف را شامل مي‌شود، خاطرنشان كرد: سيره امام مهدي (عج) شامل زير مجموعه‌هاي زندگاني، روايات صادره از جانب حضرت، نامه‌هاي حضرت و توقيعات صادره از جانب ايشان، داستان‌هاي مربوط به حضرت، مهدي عليه‌السلام در آيينه جمال و همچنين بخش منجي در اديان شامل زير‌مجموعه‌هاي آيين زرتشت، آيين يهود، آيين مسيحيت از جمله مطالب اين پايگاه است.

مدير‌مسئول پايگاه امام مهدي عجل‌الله، علائم ظهور شامل زير مجموعه‌هاي علائم حتمي و علائم غير‌حتمي را ديگر بخش‌هاي اين پايگاه دانست و تصريح كرد: يهود و آخر‌الزمان شامل زير‌مجموعه‌هاي قرآن و يهود، يهود‌شناسي، آرماگدون، استراتژي جبهه باطل همچنين ادعيه و زيارات نيز از جمله مطالبي است كه از طريق اين پايگاه در درسترس علاقمندان قرار گرفته است.

وي بخش چند‌رسانه‌اي شامل زير‌مجموعه‌هاي كتابخانه، گرافيك، صوت، سخنراني‌، مديحه‌سرايي و كليپ‌هاي صوتي را از ديگر بخش‌هاي ارائه شده در پايگاه امام مهدي عجل‌الله عنوان كرد و گفت: تصوير كه شامل نماهنگ‌، سخنراني و مديحه‌سراي است همچنين بخش مقالات شامل پرسش و پاسخ، تشرفات، اخبار، با فرهيختگان و پژوهشكده خواهد بود.

مداحي يادآور شد: از مدتي پيش پايگاه امام مهدي عجل‌الله فعاليت آزمايشي خود را آغاز كرده و با همراهي و مساعدت برخي محققان، طلاب و شيعيان حضرت ولي عصر(عج) اميد دارد بتواند جولانگاه مناسبي براي فعالان عرصه مهدويت باشد.

وي تصريح كرد: اين پايگاه به نشاني www.imammahdi.ir در دسترس علاقمندان بوده و از فردا مصادف با ولادت حضرت صاحب‌الامر‌(عج) فعاليت رسمي خود را آغاز مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها