کد خبر: ۱۵۹۷۳
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۲۷ تير ۱۳۹۰
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
*یکی از کاندیداهای احتمالی وزارت نفت در ایام تعطیلات مجلس از تعدادی نمایندگان در یک هتل 5 ستاره در مشهد پذیرایی ویژه به عمل آورده است. یکی از وابستگان به جریان انحرافی که در این مراسم حضور داشته به این کاندیدای احتمالی گفته ما حداقل 100 رای در مجلس داریم و با کمی دست و دلبازی به آرای لازم خواهیم رسید. گفتنی است جریان انحرافی همواره یک نگاه معامله گونه به مجلس دارد.
 
*گفته می شود برخی سرمایه داران وابسته به حزب کارگزاران سازندگی، سرمایه های خود را به مالزی منتقل کرده اند.
 
*شنیده ایم حدود سه ماه است که رئیس جمهور در جلسات هدفمندی یارانه ها شرکت نکرده است. وزارتخانه های کلیدی نفت، بازرگانی، نیرو، صنایع و رفاه هم فاقد نماینده در جلسات هستند.
 
*برخی نزدیکان جریان انحرافی که در وضعیت دشواری بسر می برند درصدد هستند با گرفتن پست هایی خود را از اطراف این جریان دور کنند. یکی از پیاده نظام های این جریان تلاش دارد استانداری یزد را از طریق لابی هایی به دست آورد.
 
*دکتر احمدی نژاد که گفته می شد برای رهایی از فشارهای کاری، به توصیه پزشکان آب درمانی و رفتن به استخر را آغاز کرده است کماکان این برنامه را ادامه می دهد.

 
*شنیده ایم در سفر رحیمی  معاون اول رئیس جمهور و هیات 100 نفره به عراق، مقامات عراقی از تاخیر پروژه های ایرانی به ویژه دو نیروگاه شهرک صدر گلایه مند بودند. به گفته مقامات عراقی شرکت های ترکیه ای ساخت هتل هایی 5 ستاره را زودتر از موعد مقرر و در یک دوره 10 ماهه تحویل مقامات عراقی داده اند.

*شنیده ایم به تازگی بازیگر اصلی یک فیلم ضد دینی و مستهجن که صحنه های سیاه و غیرواقعی از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته است، بازداشت شده است. این فیلم مورد استقبال شدید جشنواره های غربی واقع شده است. یک شرکت استرالیایی از سرمایه گذاران این فیلم بوده است.
 
*گفته می شود (م-ع) از اعضای بنیاد باران که فرصت شش ماهه مطالعاتی از سوئیس دریافت کرده بود، به دلیل انتخابات نهم مجلس از سفر به سوئیس انصراف داد.
 
* شنیده ایم که رئیس جمهور هفته گذشته برای زیارت آستان پرفیض و رحمت امام هشتم(ع) به همراه خانواده سفر غیر رسمی و سه روزه ای را به مشهد مقدس داشته است.
 
 
* محمد نوری زاد پس از آزادی از زندان دیدارهایی با خاتمی و صانعی داشته است. صانعی به اصلاح طلبان پیغام داده از نوری زاد استفاده ویژه کنید.
 
*سازمان غیر قانونی مجاهدین انقلاب از اول اردیبهشت ماه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است. علیرغم آنکه تاج زاده به ظاهر اعلام تحریم حضور در انتخابات مجلس را کرده اما فعالیت های سازمان در استان ها در حال گسترش است.
  
 *بر اساس برخی آمار حدود 2 میلیون ایرانی مقیم خارج کشور در طرح هدفمندی یارانه ها ثبت نام کرده اند.
 
* شنیده ایم یکی از شهرداران مطرح کشور به بهانه آنکه رئیس جمهور آینده باید سه سال را با مجلس نهم کار کند، ستادهای انتخاباتی خود را برای مجلس در سراسر کشور آماده و جلسات انتخاباتی اش را به ویژه در استان تهران و خراسان رضوی، شمالی وجنوبی آغاز کرده است.
 
* یکی از مجریان پرحاشیه این روزهای تلویزیون در آخرین اجرای خود با شلوار جین که زانوان آن نیز سفید و پاره شده بود به اجرای برنامه پرداخت. متاسفانه این خانم پرحاشیه با چادر برنامه ها را اجرا می کند.
 
*یکی از هفته نامه های استان کرمانشاه با انتشار رپرتاژی از یکی از دراویش، وی را شخصیتی محبوب در سراسر کشور که در برابر نظام می ایستد معرفی کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
همين خانم مجري بيا و ببين چه ارج و قربي دارد و مومنين واقعي بخاطر چادرشان چقدر آزار ميبينند! و مسئولان مثلا متدين رسانه ملي را خواب و آب دوتايي برده!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها