کد خبر: ۱۵۹۸۱
زمان انتشار: ۰۷:۵۸     ۲۷ تير ۱۳۹۰
برای دومین سال پیاپی همایشی ملی با محوریت موضوع پذیرش قطعنامه 598 توسط موسسه فرهنگی مستشهدین وصال و همکاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار میگردد .
به گزارش پایگاه 598، برای دومین سال پیاپی همایشی ملی با محوریت موضوع پذیرش قطعنامه 598 توسط موسسه فرهنگی مستشهدین وصال و همکاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار میگردد .

این همایش امسال با عنوان "پذیرش قطعنامه 598 با رویکردی به اندیشه های دفاعی امام خمینی (ره)" و با هدف واکاوی ابعاد سیاسی نظامی قطعنامه و اندیشه های دفاعی بنیانگذار کبیر انقلاب در تاریخ پنجشنبه 30 تیرماه 1390 از ساعت 17 الی 20 در محل سالن همایشهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم واقع در خیابان جمهوری برگزار میگردد .

در دومین همایش واکاوی قطعنامه 598، سردار محمد کوثری، نایب رییس امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر اسماعیل لاریجانی، رییس بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی و همچنین دکتر عباس ملکی ،معاون وقت وزارت امور خارجه و از فعالان پیگیری قطعنامه 598 در سازمان ملل در سال 1367، سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است بسته ای فرهنگی شامل کتاب «جستاری در پایان جنگ» اثر دکتر محمد مهدی بهداروند و کتاب «نگاهی نو به ابعاد قطعنامه 598» شامل منتخبی از مجموعه مقالات ارائه شده به فراخوان مقاله این همایش به همراه نرم افزار جامع قطعنامه 598 که کلیه مقالات و اسناد مرتبط با قطعنامه 598 در آن گنجانده شده است به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد .



علاقه مندان به شرکت در این همایش ملی و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با تماس با شماره تلفن 02517835395 از چگونگی حضور در این همایش اطلاع یابند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها