کد خبر: ۱۶۰۳۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه سوابق جعفر میلی‌منفرد از توفیقی بهتر بود، معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم را یک اشتباه بزرگ و یک خطر دانست.
عطاءالله سلطانی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون آقای فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش بحثی نشد و قرار است عملکرد وی به صورت جدی در جلسات آینده بررسی شود.

وی به بررسی کارنامه و عملکرد جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه دفاعی از توفیقی نشد؛ البته باید در جلسه‌ای با وی مباحث نمایندگان مطرح شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جعفر میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی علوم که از مجلس رای اعتماد نگرفت، وضعش از جعفر توفیقی بهتر بود، تصریح کرد: معرفی آقای توفیقی به مجلس یک اشتباه بزرگ و یک خطر است.

سلطانی اضافه کرد: مشورتی که به آقای روحانی در این زمینه می‌دهند، جانبدارانه است و اگر واقعیت‌ها را به وی بگویند تصمیم مطلوب‌تری اتخاذ خواهد کرد.

وی همچنین گفت: وزارت علوم، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش وزارتخانه‌هایی هستند که با جوانان سر و کار دارند و به نظر می‌آید اتخاذ جهت‌گیری‌های یکسان درباره این وزارتخانه‌ها با نوعی برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه فتنه برای نمایندگان یک شاخص است، اظهار داشت:‌ درست است نظام بزرگواری کرده و با فتنه‌گران برخوردی نکرده است اما نمایندگان در احراز صلاحیت برای وزارتخانه‌ها این موضوع را مدنظر قرار می‌دهند زیرا افراد فعال در فتنه و حامیان آنها در مواقع خطر کشور را تنها می‌گذارند.

سلطانی با اشاره به اظهارات جعفر توفیقی که به تازگی فیلم آن از سوی رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: آقای توفیقی حرف نگفته نگذاشت و این جای تاسف دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها