کد خبر: ۱۶۰۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
نخستين درآمد حاصل از فروش نفت و گاز از سوي مرزنشينان استان سيستان و بلوچستان توسط بانک صادرات ايران به حساب سرپرستان خانوار واريز گرديد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، طي مراسمي که با حضور استاندار ، مسئولان و مديران استاني و مديران عالي بانک برگزار شد نخستين درآمد حاصل از فروش سوخت از سوي مرزنشينان به سرپرست خانوار واريز گرديد. نارويي استاندار سيستان و بلوچستان در اين مراسم طي سخناني گفت: در نخستين مرحله درآمد حاصل از فروش قانوني سوخت به حساب بيش از 19 هزار سرپرست خانوار مرزنشينان  هيرمند و سراوان  با عامليت بانک صادرات واريز  شد و در آينده نزديک پنج شهرستان چابهار، کنارک، ميرجاوه، زهک، و سرباز مشمول اين طرح خواهند بود.

در بخش ديگري از اين مراسم حسيني مدير شعب بانک صادرات ايران در استان سيستان و بلوچستان در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: براساس تصميمات کارگروه کشوري بانک صادرات ايران به عنوان بانک عامل به منظور انجام عمليات بانکي و پرداخت سود ناشي از اين محل انتخاب شد که بر همين اساس سود حاصله از فروش سوخت با حضور استاندار و ديگر مديران استاني به حساب مرزنشينان هيرمند و سراوان واريز شد.

وي افزود: سود حاصله از محل فروش سوخت به صورت علي الحساب و به ميزان يک ميليون ريال به حساب هر يک از سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت است و همچنين به منظور تسهيل در روند افتتاح حساب‌هاي سرپرستان خانوار و مرزنشينان اين بانک بر پايه ليست دريافتي از طريق فرمانداري‌ها نسبت به افتتاح حساب براي تمامي مرزنشينان مشمول اين طرح اقدام کرده است.

حسيني تصريح کرد: اين بانک توانست باهمت و تلاش شبانه روزي در مدت زمان پيش بيني شده در مجموع تعداد 19412 فقره حساب جاري بدون دسته چک براي کليه سرپرستان خانوار شهرستانهاي هيرمند و سراوان افتتاح و با همکاري و هماهنگي اداره کل خدمات نوين بانکي پس از صدور کارتها در زمان برگزاري مراسم مذکور به مرزنشينان توزيع و مبلغ مورد نظر را بموقع به حساب آنها واريز و پس از مراسم قابليت برداشت را مهيا نمايد.

شايان ذکر است بانک صادرات ايران با در اختيار داشتن 2800 شعب، صدور 35 ميليون کارت الکترونيکي و افتتاح بيش از 49 ميليون حساب بانکي نقش موثري در تحقق اهداف بانکداري الکترونيکي داشته و در مقوله واريز يارانه ها نيز حدود 20 درصد از افراد جامعه يارانه خود را از طريق سامانه هاي پرداخت اين بانک دريافت مي نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها