کد خبر: ۱۶۰۷۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
خلعتبري هنوز پرسپوليسي نشده، براي استقلالي‌ها کري مي‌خواند.
به گزارش 598 به نقل از خبرورزشي: سريال حضور محمدرضا خلعتبري به قسمت‌هاي پاياني نزديک شده و اگر شرايط همين‌طور پيش برود او به تيم پرسپوليس مي‌پيوندد. عصر ديروز گپ و گفت دوستانه‌اي با خلعتبري انجام داديم که در ادامه مي‌خوانيد:

*انگار قرار است گره کار باز شود.

بگوييد گوش شيطان کر (خنده)، کار است ديگر! ديديد سيستم بانکي دچار مشکل شد و پول جابه‌جا نشد! جدا از شوخي شنيده‌ام با مساعدت آقاي هدايتي مبلغ رضايتنامه من تأمين مي‌شود.

*با خود او صحبتي نکرده‌اي؟

خير، ولي شنيدم آقايان دايي و پروين با هدايتي صحبت کرده‌اند. اميدوارم افرادي که مي‌گفتند خلعتبري دوست دارد در ليگ امارات بماند به اشتباه خودشان پي برده باشند و ديگر يک‌طرفه به قاضي نروند. من دوست داشتم در عجمان بازي کنم اما از لحظه‌اي که نام جعلي روي ليگ امارات گذاشتند حِسم برعکس شد، همه چيز پول نيست. اگر مي‌ماندم بدون دردسر و بدون چک برگشتي بيش از چهار ميليارد تومان بابت يک فصل که در حدود 7-6 ماه است، دستمزد مي‌گرفتم. گفتند قيد چنين پولي را زدن سخت است، بله ولي براي من خيلي چيزها باارزش‌تر از پول است، به عنوان مثال خيلي‌ها در تعطيلات دنبال ديدن سواحل مديترانه و هاوايي هستند اما من در هر تعطيلي با حداکثر سرعت خودم را به سواحل درياي خزر و رامسر مي‌رسانم و هيچ ساحلي را در تمام دنيا به اين منطقه ترجيح نمي‌دهم. اهل حرف‌هاي فلسفي نيستم و صادقانه مي‌گويم تعصب خيلي شديدي به کشورم و سنت‌هايش دارم. ديديد که حتي زمان حضور در اردوي عجمان مدام درباره خليج‌فارس صحبت مي‌کردم و مديران باشگاه مي‌گفتند چرا اينقدر حساسيت درست مي‌کني و به آنها گفتم نه حرف سياسي مي‌زنم نه دروغ مي‌گويم، اسم اين خليج از چند هزار سال قبل خليج‌فارس بوده، حتي پيغمبر اسلام هم اين خليج را به عنوان خليج‌فارس مي‌شناخته است ولي چند نفر از چهار سال قبل دنبال عوض کردن اسمش هستند!

*قراردادت را با پرسپوليس چه زماني امضا مي‌کني؟

مشکلي نيست، شنيده‌ام قرار است صبح امروز 500 هزار دلار به حساب باشگاه عجمان بريزند و با اين اتفاق مشکلات حل مي‌شود و فقط مصدوميت من باقي مي‌ماند.

*از چه زماني مي‌تواني تمرين کني؟

پزشکان مي‌گويند از دوشنبه يا سه‌شنبه هفته آينده.

*پس به دربي نمي‌رسي؟

(خنده) من پنج دقيقه هم بازي کنم براي سيدمهدي کافي است!

*سيدمهدي، سيدصالحي يا رحمتي؟

دوست عزيزم سيدمهدي رحمتي. نمي‌دانم قضيه چيست، سيد از بهترين‌هاي قاره آسياست و توپ‌هاي خيلي سختي را مي‌گيرد اما از من گل‌هاي قشنگي مي‌خورد. از قديم هم رفيق بوده‌ايم و هم اين داد و ستد را داشته‌ايم و از حالا هم يک گل سفارشي برايش کنار گذاشته‌ام و اگر آقاي دايي صلاح بداند و به ميدان بروم، سعي مي‌کنم گل سيد را تقديمش کنم.

*به لحاظ قانوني مشکلي براي همراهي پرسپوليس نخواهي داشت؟

قانون 14 روز، براي سال قبل بود که فيفا آن را برداشت و منع خاصي براي همراهي پرسپوليس نخواهم داشت.

*از جمع بازيکنان پرسپوليس و استقلال با کدام‌يک رفاقت داري؟

با چند بازيکن رفت و آمد خانوادگي دارم. از ميان پرسپوليسي‌ها حسين ماهيني و محسن بنگر جزو دوستان قديمي‌ام هستند، از استقلال با سيدمهدي رحمتي و جواد نکونام از حدود 10 سال قبل رفاقت و رفت و آمد دارم، شهاب گردان، محمد مختاري و چند نفر ديگر در تيم‌هاي مختلف هم رفقاي صميمي‌ام هستند.

*کمتر پيش مي‌آيد يک فوتباليست با چند فوتباليست رفت و آمد داشته باشد.

وقتي در رفاقت صداقت جاي زرنگ‌بازي، دروغ و اسکناس را بگيرد صميميت و اعتماد ايجاد مي‌شود.

*ولي به قول معروف تو يک مهره مار داري که مارادونا هم آنقدر دوستت داشت؟

(خنده) خودم خبر ندارم.

*حالا تقريباً عضوي از خانواده پرسپوليس به‌شمار مي‌روي. آينده اين تيم را چطور مي‌بيني؟

تازه شروع ليگ است، پرسپوليس 10 امتياز دارد و استقلال 14 امتياز. با هماهنگ شدن تيم جوان شده پرسپوليس شرايط بهتر مي‌شود و خيلي دوست دارم در اين فصل يک جام با اين تيم کسب کنم.

*با علي دايي در اين چند روز صحبتي نداشته‌اي؟

من ايشان را از زماني که بازيکن تيم‌ملي شدم دوست دارم و از خدا مي‌خواهم کمک کند تا بازيکن مؤثري براي پرسپوليس باشم.

*رويانيان گفته اميدواريم اتومبيل خلعتبري را در درفشي‌فر ببينيم. احتمال دارد اتومبيل اهدايي پرسپوليسي‌ها باشد.

اگر منظورتان خودروي لوکس است که خودم از سال‌هاي قبل داشته‌ام و به جز آن يک دستگاه پژو پارس دارم، پس جاي حرفي باقي نمي‌ماند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها