کد خبر: ۱۶۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
اراذل و اوباش محله مرتضوي در حالي که در به تماشاي ماهواره مشغول بودند، توسط پليس امنيت دستگير شدند.

به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ تعدادي از اراذل و اوباش معروف محله مرتضوي که مدتي با دور هم نشيني و تجمع بر سر کوچه‌ها و ايجاد مزاحت براي هموطنان و اهالي آن محل، آرامش را صلب کرده بودند، در دستور کار پليس امنيت عمومي تهران قرار گرفتند.

در حالي که اين اراذل و اوباش هر شب يک خانه را پاتوق مي‌کردند و هر روز بر سر يک کوچه و خيابان تجمع مي‌کردند، کار کمي براي پليس امنيت دشوار شد.

در نهايت پليس امنيت توانست شب گذشته با استفاده از شبکه ‌هاي اطلاعاتي، پاتوق آن شب متهمان را در يک خانه مجردي شناسايي کند و با مجوز قانوني به سمت خانه اعزام شدند.

با حضور ماموران عمليات در محل، خانه محاصره شد و ماموران با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني وارد منزل شدند و پس از ورود 6 اراذل به نام و فراري که در حال تماشاي ماهواره بودند، را دستگير و به مقر انتقال دادند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ سرهنگ عليرضا محرابي با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پس از انتقال متهمان به پايگاه پليس امنيت تهران بزرگ ماموران از پاتوق اراذل هم مقداري مواد مخدر از نوع شيشه، تعدادي پايپف يک عدد پاستور ، يک قبضه قمه و يک عدد ريسيور کشف و ضبط شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها