کد خبر: ۱۶۱۲۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
ارتش سوریه اعلام کرد خلبانان سوری برای انجام عملیات استشهادی به ناوهای آمریکا آماده شده‌اند.

نیروی هوایی سوریه در حال بررسی استفاده از عملیات استشهادی علیه متجاوزان غربی است. 13 خلبان سوری پیمان بسته‌اند در صورت آغاز جنگ به ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه حمله کنند. به گفته یک افسر ارتش اگر آمریکا و انگلیس یک راکت شلیک کنند ارتش چهار موشک شلیک خواهد کرد، اگر جنگنده‌های آنان وارد آسمان سوریه شوند با آتش سنگین پدافندها روبه‌رو خواهند شد.

 


به نوشته 598 به نقل از شبکه خبری العالم، این نظامی سوری افزود: ما 8000 داوطلب در ارتش داریم که آماده‌اند در هر زمان که نیاز باشد علیه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها دست به عملیات استشهادی بزنند. وی تاکید کرد روحیه ارتش و مردم سوریه بسیار بالاست و آماده‌اند در هر زمان که نیاز باشد دست به عملیات استشهادی بزنند و متجاوزان را غافلگیر کنند. این افسر ارتش سوریه گفت، ارتش سوریه با اینکه مدت‌هاست با تروریست‌ها می‌جنگد اما با این حال آماده است برای نجات کشور و مردمش همچنان جانفشانی کند.

 


مردم سوریه نیز با اعلام اینکه برای حفظ نظام و کشورشان آماده فداکاری هستند تاکید کردند تسلیم نمی‌شوند و همچنان حامی نظام سوریه هستند.

 

 

گفتنی است تنها در روزهای گذشته هزاران نفر از مردم سوریه برای جنگیدن با خارجی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و داوطلب شده‌اند تا با اعزام به اردوهای آموزشی نحوه استفاده از سلاح را آموزش ببینند در همین رابطه بشاراسد رئیس جمهور سوریه در آستانه حمله احتمالی خارجی به کشورش در اظهاراتی که از اعتماد به نفس بالای او حکایت دارد نوید پیروزی در برابر متجاوزان را داد.

 


وی بر دفاع سوریه از خود در برابر هرگونه تجاوزی تاکید کرد و گفت: اگر جنگی صورت بگیرد یک رویارویی تاریخی خواهد بود که ما از آن پیروزمندانه خارج خواهیم شد. اسد تاکید کرد: سوریه به خاطر ملت پایدار و ارتش قهرمان خود در جنگ علیه تروریسم مصمم است؛ این تروریسم از سوی اسرائیل و کشورهای غربی در جهت خدمت به منافع آن صورت می‌گیرد. رئیس جمهور سوریه گفت: ملت‌ها تصمیم‌گیران واقعی در روابط بین کشورها هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها