کد خبر: ۱۶۱۸۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
پس از اينکه داور مسابقه ديدار راه آهن و باقر شهر مورد ضرب و شتم واقع شد، دوباره اين اتفاق در ليگ فوتبال استان تهران به وقوع پيوست.
با توجه به اينکه در ديدار راه آهن با باقرشهر در ليگ استان تهران، داور مسابقه مورد ضرب و شتم قرار گرفت هنوز چندي از آن زمان نگذشته که داور وسط ديدار دارايي شهريار و آذران گلستان مجتبي جهان نورد نيز توسط دروازه‌بان دارايي شهريار يعني سيف‌الدين خاني مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

گفتني است: در اين مسابقه تيم فوتبال دارايي شهريار در نيمه نخست با نتيجه 4 بر 1 بر آذران غلبه کرد و در نيمه دوم اين ديدار در حاليکه آذران 10 نفره به مسابقه ادامه‌ مي‌داد توانست حريف خود را با نتيجه 5 بر 4 شکست دهد و با توجه به شرايط موجود دروازه بان به داور با فحاشي کار خود را شروع کرد و با ضرب و شتم وي حملات خود را به پايان رساند.

شايان ذکر است: ماموران نيروي انتظامي با دخالت خود مانع از پيشروي اين موضوع شدند و در نهايت با مداخله آنها اين جريان خاتمه پيدا کرد.

در پايان: داور ديدار راه آهن و باقر شهر روز 29 مرداد ماه مورد حمله واقع شد و داور دارايي شهريار و آذران گلستان روز 10 شهريور ماه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها