کد خبر: ۱۶۲۴۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
رضا عنايتي هشت داربي را طي مدت حضورش در استقلال تجربه کرده و سه گل هم به ثمر رسانده است. او هرچند امسال در صباي قم توپ مي‌زند اما به گفته‌ي خودش دوست دارد دوباره به استقلال برگردد و قلبش هميشه براي رنگ آبي مي‌تپد
رضا عنايتي درباره‌ي تجربه‌اش در بازي‌هايي که مقابل پرسپوليس انجام داده است، گفت: سه گل در هشت بازي مقابل پرسپوليس زده‌ام و هيچ وقت هم نباختيم. همه داربي‌ها براي من خاطره‌انگيز بود، يک هفته قبل بازي تا يک هفته بعد از آن به داربي اختصاص داشت. بهترين خاطره‌ام هم مربوط به بازي است که گل پيروزي را در دقيقه 56 براي استقلال زدم. تا يک هفته بعد از اين بازي سرمست از گلي که زدم، بودم. من گل‌هاي زيادي در ليگ براي استقلال زده بودم اما هيچ‌گاه مرا به اندازه‌ي آن گل تحويل نگرفتند!

به گزارش ايسنا،وي درباره‌ي بازي جمعه هم گفت: اميدوارم جدا از نتيجه، بازي تماشاگرپسندي از آب دربيايد. فکر مي‌کنم به خاطر مهره‌هايي که هر دو تيم دارند اين اتفاق بيفتد و بازي زيبايي را ببينيم. با اين حال معتقدم بار تجربه‌اي استقلال بيشتر از پرسپوليس است. تيم دايي جوان شده و شايد تجربه لازم براي چنين بازي بزرگي را نداشته باشد. اما بايد از انگيزه‌ي جواني پرسپوليس ترسيد.

بازيکن سابق استقلال هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که پيش‌بيني مي‌کند چه نتيجه‌اي در داربي 77 رقم بخورد به ايسنا گفت: به عنوان يک استقلالي دعا مي‌کنم استقلال برنده باشد. علي دايي هم از دوستانم است و آرزوي موفقيت برايش دارم اما عشق من استقلال است. دوست دارم تيمم ببرد و آرش برهاني هم گلزني کند. چون احساس مي‌کنم آرش از لحاظ روحي در شرايط خوبي نيست.

عنايتي هم‌چنين در مورد عملکرد صباي قم تا هفته هفتم ليگ تصريح کرد: نتايجي که صبا در اين هفت هفته براي تيمي که با يک ميليارد بسته شده نتيجه‌ي خوبي است. ما بازيکنان جوان و باانگيزه‌ي زيادي داريم که آينده‌ي خوبي در انتظارشان است. به شرطي که قدر اين موقعيت را بدانند. اميدوارم آنها شرايط فعلي صبا را هم درک کنند.

بازيکن صبا اضافه کرد: بعد از برد خوبي که مقابل فجر کسب کرديم در شرايط روحي خوبي قرار داريم. تمرين‌هاي خوبي هم دنبال کرديم تا در بازي تراکتورسازي از امتياز ميزباني هم استفاده کنيم و پيروز شويم. اما حريف با وجود نتايج ضعيفش مهره‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد و در کل امتياز گرفتن از تيم‌هاي بحران‌زده سخت‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها