کد خبر: ۱۶۲۴۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
مدافع سابق سرخآبي‌ها مي‌گويد امثال ناصر حجازي نسل سوخته فوتبال اين مملکت هستند و تنها زحمت فوتبال براي آنان بود و نبايد امثال ما يا دهه هفتادي‌ها خود را مانند اين بزرگان يک پيشکسوت بدانند.
مهدي هاشمي‌نسب در حاشيه مراسم تجليل از زنده ياد "ناصر حجازي" درباره برگزاري اين گونه مراسم جهت تجليل از پيشکسوتان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار کرد: اگر قرار باشد تجليلي صورت گيرد، بايد از پيشکسوتان باشد. البته امثال من نبايد خود را پيشکسوت بدانند که بايد از کساني که متعلق به دهه چهل تا شصت بوده‌اند تجليل شود و حتي فوتباليست‌هاي دهه هفتاد هم پيشکسوت محسوب نمي‌شوند.

مدافع سابق سرخآبي‌ها ادامه داد: امثال ناصر حجازي نسل سوخته فوتبال ايران محسوب مي‌شوند و تنها زحمت فوتبال براي آنان بود و اگر افتخاري در اين فوتبال وجود دارد، متعلق به آنان است و در هر صورت بايد از کساني که اين گونه مراسم‌ها تجليل از بزرگان را برگزار مي‌کنند، قدرداني کنم.

وي تصريح کرد: البته در کشور ما هميشه حتي بهترين مربيان را از داخل و يا خارج مي‌آوريم و با گلد بيرون‌شان مي‌کنيم و خوش استقبال و بسيار بد بدرقه هستيم. متاسفانه فوتبال ما اسطوره‌کش است و شما ببينيد کشورهاي خارجي چگونه با اسطوره‌هاي‌شان چکار مي‌کنند، ولي در اينجا هر کس که مقداري محبوب مي‌شود عده زيادي مي‌خواهند او را نابود کنند و اين يک چيز عادي در ايران است و از سال‌ها قبل وجود داشته و تنها متعلق به حال حاضر نيست و اين گونه مراسم‌ها هيچ کمکي به برطرف کردن اين مشکل نمي‌کند و فرماليته است.

هاشمي‌نسب درباره پيش‌بيني خود از داربي تهران نيز گفت: من يک سرخآبي هستم و ان‌شاءالله تيمي که بايد ببرد، پيروز ميدان شود. من هم در پرسپوليس و هم در استقلال بازي کردم و حتي پدر و مادرم هم نمي‌دانند طرفدار چه تيمي هستم. دو تيم قوي هستند و اميدوارم بازيکنان با تمام وجود براي خود به ميدان بروند و تيمي که مستحق باشد، پيروز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها