کد خبر: ۱۶۳۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۳ مرداد ۱۳۹۰

رضا ربع پهلوي شازده ناكام! براي چندمين بار از دست اندركاران فتنه و اغتشاش حمايت كرد.

به گزارش 598 به نقل از کیهان، وي در پاسخ به اين سوال كه «شما بارها در مصاحبه هاي خود بر حمايت از رهبران جنبش سبز تاكيد كرديد، آيا واقعا شما حاضر به همكاري با آقايان موسوي و كروبي هستيد؟ و اعتراضات ايشان را به رسميت مي شناسيد؟» گفت: بله، اين را قبلاً هم اعلام كردم و بار اول كه اين سوال اخص از من شد در يك برنامه اي از صداي آمريكا بود كه اين سوال از من شد و من به اين شكل پاسخ دادم كه من با هر كسي كه امروز من جمله آقايان كروبي و موسوي و هر كسي كه امروز پذيراي اين اصل شد كه ما در جست وجوي يك راه حل واقعي در ماوراي نظام در قالب يك آلترناتيو سكولار باشيم هيچ مشكلي براي همكاري ندارم كما اينكه ممكنه از ايدئولوژي ها و سليقه هاي مختلفي باشند. آن چه كه نمي توانم همكاري داشته باشم كساني هستند كه همچنان به دنبال اصلاح نظامي اصلاح ناپذير هستند.

به گزارش «راديو كوچه» (از رسانه هاي ضدانقلابي خارج كشور» در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه شما فعال عمل نكرديد و منفعل بوده ايد، اظهار داشت: در اين فعاليت 31 ساله بدون اغراق بگويم تنها چيزي كه در زندگي داشتم، فكر و دغدغه ايران بود و به غير از آن كار ديگري و چيز ديگري را انجام ندادم. اما متاسفانه در طول اين 31 سال امكان اطلاع رساني درباره آنچه انجام داده ام را نداشته ام. ضمن اينكه خيلي ببخشيد از اين اصطلاح استفاده مي كنم، سايه من را با تير مي زدند.

شاهزاده ناكام خانواده پهلوي در اوج معركه گيري ضد انقلاب در سال 88 و همراهي موسوي و كروبي با آنها نيز تصريح كرده بود اكنون من و موسوي در يك تقاطع تاريخي مهم به هم رسيده ايم.

دي ماه سال گذشته به دنبال خودكشي مشكوك عليرضا پهلوي (برادر رضا پهلوي) اين گمانه به طور جدي در ميان محافل اپوزيسيون مطرح شد كه رضا پهلوي به قصد بالا كشيدن اموال نامبرده، مقدمات خودكشي او را فراهم كرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها