کد خبر: ۱۶۳۶۱۶
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآباد جنوبی خبر داد که به هواخواهی یکی دیگر از اراذل و اوباش، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده بود.
سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه مهرآباد، گفت: «محمد» که حین دستگیری «سجاد» یکی دیگر از اوباشان این منطقه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کرده بود، در دستور کار قرار گرفت و ماموران با بکارگیری شیوه‌های خاص دریافتند «محمد» به صورت کاملانه محرمانه و ناشناس اقدام به تردد در مهرآباد جنوبی می‌کند و حتی برای خود پاتوقی نیز تدارک دیده است.
وی با بیان اینکه ماموران حرکات و رفتار «محمد» را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند، گفت: با حضور «محمد» در پاتوقش در ساعت 11 ماموران با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و دق‌الباب وارد منزل «محمد» شدند، مشاهده کردند زن جوانی که خود را همسر این متهم معرفی می‌کند، عنوان داشت که قبل از ورود ماموران «محمد» به قصد رفتن سر کار از منزل خارج شده است.به گفته وی، این زن با «محمد» تماس گرفته و از او خواست که به منزل بازگردد، پس از حدود نیم ساعت،‌ «محمد» در منزل حاضر و به محض رویت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری قصد مقاومت و درگیری با ماموران را داشت، گفت: متهم به پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل و در بازجویی‌ها اقرار کرد که اسلحه مورد استفاده وی در هنگام نزاع در منزل مجردی‌اش در شهریار قرار دارد که ماموران ضمن مراجعت به محل اعلامی، اسلحه متهم را کشف کردند.
سجاد که به اتهام درگیری مسلحانه تحت تعقیب بود سرانجام توسط ماموران پلیس در یک قهوه‌خانه شناسایی و قبل از فرار دستگیر و با دستور قاضی پرونده راهی زندان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها