کد خبر: ۱۶۳۹۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «طبعا حضور شیرینی روی نیمکت پرسپولیس با طی مراحل منطقی صورت انجام گرفته و باید به آن احترام گذاشت.»
محمد صادق اکبری درباره لغو جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «طبق قرار قبلی قصد داشتیم روز چهارشنبه جلسه هیات مدیره را برگزار کنیم اما به دلیل عدم حضور برخی از اعضا در تهران در این زمان، نشست به زمان دیگری موکول شد. امیدوارم در اولین فرصت این نشست را برگزار کنیم.»

 

وی درباره بحث ادامه دار سرپرستی تیم پرسپولیس گفت: «من قبلا هم عرض کرده ام که اعضای هیات مدیره در بحث های کلان نظرشان را بیان می کنند. کار هیات مدیره ورود به مباحث جزیی نیست و اصولا سیاست گذاری کلی بر عهده هیات مدیره است.»

 

رییس هیات مدیره پرسپولیس افزود: «در یکی از جلسات اخیر هیات مدیره درباره سرپرستی تیم پرسپولیس و نه فرد و شخصی خاص بحث و تبادل نظر شد. اینکه سرپرست تیم پرسپولیس اساسا باید چه ویژگی هایی داشته باشد. حال چه از نظر فنی و حرفه ای و چه در بعد فرهنگی و ارزش های کار در ورزش ما.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تغییر شیرینی وجود دارد یا نه گفت: «ما به عنوان هیات مدیره به این مساله ورود نمی کنیم اما این را با اطمینان می گویم سعید شیرینی یک فرد زحمتکش است و این قدر به پرسپولیس علاقه دارد که حتی اگر روزی هم سرپرست تیم نباشد، آن را بدون حاشیه می پذیرد. طبعا حضور شیرینی روی نیمکت پرسپولیس با طی مراحل منطقی انجام گرفته و باید به آن احترام گذاشت.»

 

اکبری درباره اتفاق رخ داده در دربی 77 برای شیرینی اظهار داشت: «این مساله هم یک موضوع طبیعی است که بارها و بارها در سمینارها، جلسات و مجامع اتفاق می افتد. بنابراین نباید زیاد بزرگ شود و باید به مباحث فاخرتر و بزرگ تر پرداخت. پرداختن به این مسائل در شان جامعه ورزش نیست.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها