کد خبر: ۱۶۳۹۷۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۰     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
دستیار اول مهران مدیری می‌گوید هنوز هم صحبت در این خصوص وجود دارد شاید خود آقای مدیری با آقای عطاران صحبت کند. یک جایی در این کار آقای مدیری به سراغ آقای عطاران خواهد رفت.

به گزارش شبکه ایران، سال گذشته پس از همبازی شدن مهران مدیری و رضا عطاران در مجموعه «قلب یخی» و پایان شایعات در خصوص قهر و اختلافات این دو نفر طرفداران این دو طنزپرداز موفق منتظر ثمره‌های شیرین این آشتی‌کنان شدند.                 
حال با آغاز تولید جدیدترین پروژه مهران مدیری روزنامه «هفت صبح» با انتشار گزارشی از پشت صحنه اولین روز تصویربرداری «شوخی کردم» از احتمال پیوستن رضا عطاران به جمع بازیگران این مجموعه خبر داده و به نقل از پوپک مظفری، دستیار یک کارگردان نوشته است: «هنوز هم صحبت در این خصوص وجود دارد شاید خود آقای مدیری با آقای عطاران صحبت کند و ممکن است اتفاقی رخ دهد، به نظرم یک جایی در این کار آقای مدیری به سراغ آقای عطاران خواهد رفت.»

کاوه آهنین جان و مهران مدیری در نمایی از «شوخی کردم»
احتمالی که پیش از این خود عطاران هم آن را تصدیق کرده بود. عطاران که این روزها در پروژه سینمایی «طبقه حساس» کمال تبریزی ایفاگر یکی از نقش‌های محوری داستان است، سال گذشته در گفت‌وگویی ضمن اعلام احتمال همکاری با مدیری در سال 92 به «زندگی ایده آل» گفته بود: به هر حال رئیس ما «ساعت خوشی»‌ها مهران مدیری بود که هنوز هم جایگاه خودش را حفظ کرده و سردمدار ماست. از اول هم او بود که همه ما را دور هم جمع کرد و آن کار را شروع کردیم. فکر می‌کنم مهران مدیری به خاطر پیگیری سبک خاصش، تک خال است و نمی‌توانی تصور کنی یک نفر در یک زمینه و ژانر این همه پیگیری کند و همیشه هم موفق باشد. همیشه در ذهن جفتمان بوده که یک کار مشترک دیگر با هم کار کنیم. حتی قرار بود در «پاورچین» بازی کنم که به خاطر اینکه سر کار دیگری بودم شرایطم فراهم نشد یا یک مورد دیگر هم پیش آمد که باز نشد! در هر صورت هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد، حتی ممکن است سال دیگر این اتفاق رقم بخورد.
سریال «شوخی کردم» جدیدترین پروژه مهران مدیری ظهر شنبه در تهران کلید خورد.مجموعه‌ای که در آن تعداد زیادی از سرشناس‌ترین بازیگران کمدی 20 سال اخیر تلویزیون دور هم جمع شده‌اند تا پس از «جنگ 77» که آن را آخرین اثر موفق مهران مدیری در آیتم‌سازی می‌دانند یک محصول آیتمی دیگر بسازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها