کد خبر: ۱۶۵۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
پس از ناامیدی توفیقی از حمایت جریانات اصلی مجلس:
شنیده ایم که پس از مخالفت اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و همچنین اعتراض برخی از علما و مراجع تقلید نسبت به عملکرد جعفر توفیقی، رئیس مجلس نیز مخالفت خود را برای معرف ایشان به مجلس برای کسب رای اعتماد بیان داشته است. توفیقی و جمعی از همکاران وی که به دنبال کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس هستند پس از ناامیدی از همراهی جریان های اصلی مجلس برای حمایت از وی این بار به سراغ یکایک نمایندگان مجلس رفته و سعی در اقناع آنان برای حمایت از توفیقی را دارند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با نزدیک شدن به روز معرفی گزینه های پیشنهادی دولت برای تصدی سه وزارت خانه علوم، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان که در دور نخست معرفی کابینه به مجلس نتوانستند رای اعتماد نمایندگان را جلب نمایند شاهد تشدید رایزنی افراد مطرح برای این سه وزارت خانه با نمایندگان مجلس هستیم.

طبق روال گذشته و مرسوم در مجلس شورای اسلامی، جریانات و شخصیت های اصلی در خانه ملت به عنوان مراجع تصمیم ساز در انتخاب وزرا محسوب می شوند که وزرا و دولتی ها با ارائه برنامه و وعده های کاری خویش تمام تلاش خود را برای جلب نظر این جریانات به کار می گیرند.



از سوی دیگر اصرار دولت برای معرفی جعفر توفیقی که به علت سابقه نامناسب و مواضع افراطی اش در فتنه 88 و همچنین عزل و نصب های معنادار وی در روزهای نخست سرپرستی وزارت علوم با مخالفت اکثر نمایندگان و جریانات اصلی مجلس روبرو شده است موجب گردیده که نوع دیگری از رایزنی ها توسط دولتی ها در مجلس اتفاق بی افتد.

در همین خصوص با خبر شدیم که پس از مخالفت اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و همچنین اعتراض برخی از علما و مراجع تقلید نسبت به عملکرد جعفر توفیقی، رئیس مجلس نیز مخالفت خود را برای معرف ایشان به مجلس برای کسب رای اعتماد بیان داشته است.

توفیقی و جمعی از همکاران وی که به دنبال کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس هستند پس از ناامیدی از همراهی جریان های اصلی مجلس در حمایت از وی این بار به سراغ یکایک نمایندگان مجلس رفته و سعی در اقناع آنان برای حمایت از توفیقی را دارند.

اخبار رسیده حکایت از ناراحتی جریانات تاثیر گذار مجلس که پیش تر نیز کمک فراوانی برای رای آوری کابینه دولت یازدهم نموده اند را دارد که این امر در هفته گذشته با واکنش هایی نیز همراه بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
۱۳
۲۲
بارک ا... باقای توفیقی ازش خوشم می اید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها